اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

عمق بخشیدن به فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی از وظایف سازمان تبلیغات است

فرماندار کنگان گفت: یکی از رسالت‌های سازمان تبلیغات اسلامی عمق بخشیدن به فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی در سطح جامعه است.

عمق بخشیدن به فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی از وظایف سازمان تبلیغات است

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عباس تبرکی شامگاه سه‌شنبه در نشست مسئولان تبلیغات اسلامی کنگان اظهار داشت: جمهوری اسلامی نظامی مکتبی و ارزشی است که جنبه فرهنگی آن به نوعی پررنگ است، چون انگیزه‌های اولیه قیام مردمی که به انقلاب و سپس تشکیل نظام حکومتی منجر شد، برخاسته از ایمان مردم و ارزش‌های مذهبی بوده است.

فرماندار کنگان خاطر نشان کرد: همچنان که مسائل و حوادث انقلاب حتی دفاع مقدس و هجوم همه جانبه نظامی و تهاجم فرهنگی دشمن ثابت کرد که همه این تهاجمات و دشمنی‌ها به خاطر اهداف و آرمان‌های فرهنگی این نظام است از این لحاظ دولت جمهوری اسلامی همانگونه که در اصول و مبانی کلان نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی آمده وظایف مهمی را بر عهده دارد که هر بخشی از آن را به نهادی تفویض کرده است و در این میان یکی از رسالت‌های سازمان تبلیغات اسلامی عمق بخشیدن به فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی در سطح جامعه است.

تبرکی تصریح کرد: با توجه به نامگذاری سال جاری به سال حماسه سیاسی و اقتصادی، ادارات این شهرستان باید در زمینه فعالیت‌های فرهنگی کاری در حد و اندازه حماسه‌ انجام دهند و حداقل بهتر از سال‌های گذشته ظاهر شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان نیز ضمن تشریح برنامه‌های این اداره از آمادگی شبکه تبلیغی اداره تبلیغات اسلامی اعم از روحانیون، هیئت‌های مذهبی، کانون‌های فرهنگی و تبلیغی برای کیفیت بخشی برنامه فرهنگی در مناسبت‌های پیش رو از جمله مراسم معنوی اعتکاف و میلاد امام علی (ع) خبر داد.

حجت‌الاسلام رحیم اهرمی ابراز داشت: روحانیون پیشرو فعالیت‌های فرهنگی و دینی هستند و نقش تعیین کننده‌ای در بصیرت‌افزایی جامعه در مناسبت‌های مختلف دینی و مذهبی دارند.

وی گفت: اداره تبلیغات اسلامی کنگان برای برگزاری مراسم میلاد امام علی (ع) با روحانیون اعم از مستقر، بومی و اعزامی رایزنی کرده و آمادگی خود را برای پاسداری از این مناسبت مهم و تبیین سیره عملی آن امام بزرگوار اعلام کرده‌ایم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان افزود: روحانیون در این زمینه با همکاری هیئت‌های مذهبی و هیئت امناء مساجد، پیرامون موضوع میلاد امام علی (ع) به عنوان بزرگ پرچمدار وحدت در جهان اسلام به چراغانی، تزیین اماکن و برگزاری جشن میلاد می‌پردازند.

وی یادآور شد: فرماندار کنگان و سایر مسئولان شهرستان در برگزاری مراسمات مذهبی همکاری و همراهی بسیار خوب و قابل قبولی داشته و خواهند داشت.

انتهای پیام/2451/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول