اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره پاسخگویی به سئوالات دینی آستان قدس رضوی خبر داد

ارائه خدمات شبانه‌روزی پاسخگویی به سئوالات شرعی معتکفان حرم رضوی

رئیس اداره پاسخگویی به سئوالات دینی آستان قدس رضوی از ارائه خدمات شبانه‌روزی در دفاتر پاسخگویی به سئوالات شرعی به معتکفان حرم مطهر رضوی خبر داد.

ارائه خدمات شبانه‌روزی پاسخگویی به سئوالات شرعی معتکفان حرم رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، جواد هاشمی اظهار کرد: دفاتر پاسخگویی حرم به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به سئوالات دینی و شرعی معتکفان مسجد جامع گوهرشاد حرم مطهر رضوی است.

وی افزود: اداره پاسخگویی و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی علاوه بر ایجاد دفاتر پاسخگویی در اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی، برای رفاه هرچه بیشتر معتکفان و دسترسی آسان‌تر آنان به اطلاعات مورد نیاز دینی خود، سامانه تلفنی32020 را راه‌اندازی کرده است.

هاشمی با بیان اینکه این دفاتر به صورت مجزا پاسخگوی برادران و خواهران است، تصریح کرد: اساتید پاسخگو در ابتدای ورود معتکفان به مسجد به صورت سیار به سئوالات نیز پاسخگویی می‌کنند.

رئیس اداره پاسخگویی به سئوالات دینی آستان قدس رضوی گفت: با توجه به اهمیت پاسخگویی به مسائل شرعی و شبهات دینی و اعتقادی و محدودیت دفترهای اختصاص یافته به پاسخگویی و گستردگی تقاضای زائران، جلسات پرسش و پاسخ تخصصی زلال احکام تدارک دیده شده است.

هاشمی یادآور شد: در ویژه برنامه زلال احکام حجت‌الاسلام فلاح‌زاده و دیانی به بیان مسائل شرعی و احکام مورد نیاز معتکفان و اعمال ام داوود می‌پردازند و به سئوالات زائران پاسخ می‌دهند.

هاشمی اذعان داشت: انجام دادن تکالیف شرعی، نیازمند آگاهی از آن مسائل است و بی‌توجهی به آن، لغزش‌های بزرگی را موجب می‌شود، از این رو اداره پاسخگویی به سئوالات دینی آستان قدس رضوی برای پاسخ به این نیاز ضروری دفاتر پاسخگویی به سئوالات شرعی را برای معتکفان تدارک دیده است.

انتهای پیام/70003/ت/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول