اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در همدان:

کسی که به قانون تمکین نکند، صلاحیت ریاست جمهوری را ندارد

نماینده ولی فقیه در همدان گفت: هر کس به نظر شورای نگهبان تن ندهد معلوم می‌شود با قانون مشکل دارد نه با شورای نگهبان، کسی که زیر بار قانون نرود به هیچ وجه صلاحیت ریاست جمهوری را ندارد.

کسی که به قانون تمکین نکند، صلاحیت ریاست جمهوری را ندارد

آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به نظر شورای نگهبان درباره کاندیداهای ریاست جمهوری اظهار کرد: اینکه چه کسی تأیید یا رد صلاحیت شود در حوزه اختیارات شورای نگهبان است.

وی با اشاره به  فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند من اصلاً دخالت نمی‌کنم و شورای نگهبان باید قانون خدا را اجرا کند، افزود: وظیفه همه ما این است که به نظر شواری نگهبان احترام بگذاریم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ادامه داد: شورای نگهبان بین خودش و خدای خود اجرای قانون را عهد کرده و طبق همین اصل هم رفتار می‌کند.

*قانون ارزان به دست نیامده، حاصل خون هزاران شهید است

وی ابراز داشت: هر کس به نظر شورای نگهبان تن ندهد معلوم می‌شود با قانون مشکل دارد نه با شورای نگهبان، کسی که زیر بار قانون نرود به هیچ وجه صلاحیت ریاست جمهوری را ندارد.

طه‌محمدی افزود: کسی که وارد عرصه انتخاباتی شده اگر به این نیت آمده که تسلیم قانون باشد خوش آمده، ولی اگر به این نیت نیامده که تسلیم قانون باشد آن آدم ضد انقلاب است.

وی ابراز داشت: مسئله مهم این است که همه کاندیداها باید تابع و تسلیم قانون باشند چرا که قانون ارزان به دست ما نیامده و چکیده خون هزاران شهید این انقلاب است و مگر می‌شود این قانون را زیر پا بگذاریم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه مردم نیز باید با آگاهی و بصیرت در پای صندوق‌های رأی حضور یابند، افزود: حضور مردم دشمن‌شکن و خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان است.

وی در پایان بر انتخاب اصلح تأکید کرد و گفت: به طور قطع اصلح کسی است که در مسیر ولایت حرکت کند و با تدبیر و برنامه مشکلات مردم را رفع کند.

انتهای پیام/89006/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول