اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی ملارد خبر داد

اجرای موفقیت‌آمیز طرح پاکسازی مناطق آلوده ملارد

فرمانده نیروی انتظامی ملارد از اجرای موفقیت‌آمیز طرح پاکسازی مناطق آلوده در این شهرستان خبر داد.

اجرای موفقیت‌آمیز طرح پاکسازی مناطق آلوده ملارد

محسن صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملارد اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی نیروی انتظامی تأمین امنیت تمام شهروندان از طریق ایجاد فضای زندگی امن با خطرات اندک است.

وی تصریح کرد: برای تحقق این مهم تمام توان نیروی انتظامی در سراسر کشور و به ویژه در شهرستان ملارد به میدان آمده است و طی سال‌های اخیر شاهد خدمات‌رسانی مناسبی به مردم از این طریق هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملارد افزود: در همین راستا چند طرح پاکسازی مناطق آلوده در ملارد اجرایی شده است و توانستیم بخش مهمی از افراد معتاد و سارقان را دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کنیم.

صفری ادامه داد: در آخرین مرحله از طرح پاکسازی مناطق آلوده در شهرستان ملارد، تیم‌های تخصصی پلیس ابتدا اقدام به شناسایی مناطق پرخطر و آلوده کرده و پس از شناسایی این مناطق عملیات پاکسازی مناطق فوق از وجود معتادان پرخطر با موفقیت انجام شد.

وی تاکید کرد: در این عملیات بیش از 60 معتاد پرخطر دستگیر و برای بازپروری و طی مراحل قانونی به مراجع ذی‌صلاح معرفی شدند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملارد افزود: همچنین در این عملیات موفق به شناسایی و دستگیری چهار قاچاقچی مواد مخدر و سوداگران مرگ شدیم که این افراد نیز ضمن بازجویی اولیه و تکمیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

به گفته صفری، از این سوداگران مرگ بیش از چهار کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و به مراجع ذی‌صلاح تحویل داده شد.

وی با تاکید بر اینکه تمام تلاش‌های نیروی انتظامی برای افزایش امنیت شهروندان و رضایت آنها است، گفت: پس از چند دوره اجرای عملیات پاکسازی مناطق آلوده از لوث وجود معتادان پرخطر و قاچاقچیان مواد مخدر شاهد افزایش رضایتمندی مردم هستیم.

صفری در پایان گفت: انتظار ما این است که مردم همراهی و تعامل خود با نیروی انتظامی و ماموران خدوم پلیس را افزایش دهند تا بتوانیم در یک فضای مثبت و هماهنگ با مردم برای خدمات‌رسانی به آنها تلاش کنیم.

انتهای پیام/2302/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول