اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل:

تمکین از قانون با سابقه یا کم سابقه نمی‌شناسد / مردم قیم نیاز ندارند

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: التزام به قانون و تبعیت از آن در هر پست و جایگاه چه برای افراد با تجربه چه کم تجربه ضروری و الزام‌آور است.

تمکین از قانون با سابقه یا کم سابقه نمی‌شناسد / مردم قیم نیاز ندارند

کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: هیچ کس نباید خود را فراتر از قانون تلقی کند چرا که همه باید تسلیم نظر شورای نگهبان باشیم و روال قانونی را در صورت داشتن اعتراض پیگیری کنیم نه اینکه بخواهیم در برابر منافع ملک و ملت بایستیم.

وی با اشاره به اینکه همه کاندیداها برای ما محترم و دارای ارج و قرب هستند، خاطرنشان کرد: افرادی که مورد تایید شورای نگهبان می‌باشند ما باید به خاطر منافع ملک و ملت از آنها حمایت کنیم و با تشخیص اصلح‌ترین فرد، در انتخابات حاضر شویم.

نماینده مردم اردبیل، نیر،‌ نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مردم قطعاً دراین مسیر و در خلق حماسه سیاسی با لبیکی واقعی به فرمایشات مقام معظم رهبری به انتخابی بزرگ دست خواهند زد و برای آینده کشور فردی را برمی‌گزینند که صلاحیت و شایستگی حضور در جایگاه ریاست جمهوری را داشته باشد.

پیرموذن خلق حماسه اقتصادی را در گرو خلق حماسه سیاسی و مشارکت بالا در انتخابات توصیف کرد و گفت: مردم خود، باور دارند که حل مشکلات معیشتی آنها نیز در گرو حل مشکلات مدیریتی کشور است و قطعاً به فردی رای می‌دهند که با احترام به خرد جمعی حاضر است از منافع این ملت و سرزمین دفاع جانانه داشته باشد.

فراکسیون رهروان ولایت مجلس از احدی حمایت نمی‌کند

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بنده به عنوان نماینده و رئیس مجمع نمایندگان استان از هیچ فرد خاصی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت نمی‌کنم، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل عنوان کرد: بنا به تاکید مرحوم آیت‌الله مروج ملت آگاه و با بصیرت ما نیازی به قیوم ندارند و وظیفه ما جز خادمی ملت در سنگر قانون‌گذاری و نظارت و دخالت در مسائل بین‌المللی چیز دیگری نیست.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت: اینکه عده‌ای نامه به نفع یا علیه کاندیدایی بنویسند و یا در خصوص صلاحیت و یا عدم صلاحیت کاندیدایی در مجلس امضا جمع کنند را کار پسندیده‌ای نمی‌دانم و معتقدم کار نمایندگان مجلس چنین نامه‌نگاری‌هایی نیست بلکه وظیفه خطیر آنها حضور در سنگر قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای صحیح آن است.

طومار احمدی‌نژاد و مشایی برای همیشه پیچیده می‌شود

پیرموذن افزود: حاکمیت احمدی‌نژاد و مشایی و طومار حکم‌رانی آنها برای همیشه به دست این ملت بسته می‌شود و دیگر نیازی نیست از دوره افراطی‌گری نگرانی داشته باشیم چرا که سخن نبی مکرم اسلام (ص) است که افراط گران از اسلام بهره‌ای نبرده‌اند.

وی در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل بیان داشت: هر چند در سه دوره سازندگی، اصلاحات و دوران به اصطلاح عدالت محوری و مهر‌ورزی احمدی‌نژاد تبعیت از ولایت مشهود بوده است اما به استنباط بنده در دوران احمدی‌نژاد زاویه گرفتن از خط ولایت مشهود و معلوم است.

انتهای پیام/62001/ط4

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول