اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌نگاری فارس از جشنواره ملی مطبوعات زاگرس

از "حسرت" استاندار ایلام تا جایزه گرفتن 6 روزنامه‌نگار ایلامی

نخستین جشنواره مطبوعات محلی "زاگرس" با حاشیه‌هایی همراه بود که می‌توان از بیان شعر "حسرت" استاندار ایلام تا جایزه گرفتن 6 روزنامه‌نگار ایلامی اشاره کرد.

از "حسرت" استاندار ایلام تا جایزه گرفتن 6 روزنامه‌نگار ایلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، نخستین جشنواره مطبوعات محلی "زاگرس" با حاشیه‌هایی همراه بود که در ذیل برخی از آن موارد بیان می‌شود:

*محمود عباس‌زاده مشگینی استاندار ایلام به محض قرار گرفتن در پشت تریبون جشنواره شعر "حسرت و زاری که در بیماری است وقت بیماری همه بیداری است/ هر که او بیدارتر بیمارتر هر که او بیدارتر پردردتر / هر که او پردردتر رخ زردتر، پس بدان این اصل را ای اصل ‌جو هر که را درد است او برده است بو" را با لحن آرامش‌بخشی بیان کرد.

*نکته‌سنجی استاندار ایلام از قرار گرفتن نام ایلام در ردیف نخست استان‌های دعوت شده به این جشنواره در بنرهای نصب شده در سالن که این امر را پسندیده ندانست.

*دعوت نکردن از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم از دیگر انتقادهای استاندار ایلام از این جشنواره بود.

* فقدان حضور برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با وجود ارسال دعوت‌نامه کتبی برای آنان و ابراز علاقه‌مندی استاندار ایلام برای حضور آنان در این جشنواره.

 *خالی ماندن صندلی‌های رزرو شده برای شماری از فعالان، مدیر مسئولان و اصحاب رسانه استان ایلام در این جشنواره.

 * در پایان بار دیگر استاندار ایلام با بیان شعری " حاشا که در تو ترک تماشا کند کسی، این آن گناه نیست که حاشا کند کسی / عشق پلید ماست که رسوایی آورد، حاشا که عشق پاک تو رسوا کند کسی/ در وا مکن به روی طبیب و دوای عشق، حیف است درد او که مداوا کند کسی/ شب‌ها که با روی ماه تو توفیق خلوت است/ مشکل به روی ماه دری وا کند کسی / جشنواره را خاتمه داد.  

انتهای پیام/2246/ت20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول