اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار البرز:

فعالیت فرودگاه پیام شبانه‌روزی می‌شود

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری البرز گفت: با هماهنگی‌های انجام شده به زودی فعالیت فرودگاه پیام شبانه‌روزی می‌شود.

فعالیت فرودگاه پیام شبانه‌روزی می‌شود

امیر یزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: استان البرز دارای ظرفیت‌های اقتصادی فراوانی است که خوشبختانه با تلاش‌های انجام شده از سوی دولت طی سال‌های اخیر زیرساخت‌های لازم برای بهره‌مندی از این توانمندی‌ها در حال فراهم‌سازی است.

وی تصریح کرد: به عنوان نمونه برای توسعه صادرات و واردات به ویژه در حوزه صادرات غیر نفتی، اقدامات خوبی در استان البرز صورت گرفته که این امر موجب افزایش صادرات و واردات کالا در استان شده است.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری البرز افزود: در همین راستا دولت طرح تبدیل منطقه اقتصادی پیام به منطقه آزاد را در دستور کار خود قرار داد که این طرح مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

یزدی بیان داشت: با راه‌اندازی منطقه آزاد پیام شاهد ارائه تسهیلات ویژه به تجار، بازرگانان و فعالان حوزه صنعتی در استان البرز ارائه خواهد شد.

* از توان بالای فرودگاه پیام به طور کامل استفاده نمی‌شود

وی در پاسخ به این پرسش که فرودگاه پیام تا چه اندازه در این حوزه اثربخش بوده است؟ گفت: متاسفانه باید بگویم که ما به طور کامل از توانمندی‌های بالای این فرودگاه در حوزه صادرات و واردات و امور گمرکی استفاده نمی‌کنیم.

معاون استاندار البرز ادامه داد: به عنوان نمونه امور گمرکی و صادرات و واردات کالا از فرودگاه پیام تنها در ساعات اداری انجام می‌شود، این در حالی است که در جهان هیچ فرودگاهی به این صورت فعالیت نمی‌کند و این فرودگاه برای فعالیت شبانه‌روزی نیازمند امکاناتی است که خوشبختانه فراهم شده است.

یزدی افزود: به همین دلیل  طرح فعالیت شبانه‌روزی فرودگاه پیام در دستور کار قرار گرفت و نیازهای لازم برای تحقق این مهم فراهم شده است.

وی در پایان اعلام کرد: با توافقات انجام شده به زودی فعالیت فرودگاه پیام به صورت شبانه‌روزی خواهد بود و تجار و بازرگانان در هر ساعتی از شبانه‌روزی می‌توانند برای فعالیت‌های اقتصادی و امور گمرکی خود از این فرودگاه استفاده کنند.

انتهای پیام/2302/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول