اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اول تا سوم خرداد ماه امسال

کنفرانس فناوری اطلاعات در شیراز برگزار می‌شود

اول تا سوم خرداد ماه کنفرانس فناوری اطلاعات در شیراز برگزار می‌شود.

کنفرانس فناوری اطلاعات در شیراز برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، دبیر کنفرانس بین‌المللی فناوری اطلاعات و دانش امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این همایش به منظور رشد و توسعه دانش و فناوری اطلاعات و تبادل آخرین دستاوردهای علمی تحقیقاتی، پژوهشی و صنعتی توسط فعالان، پژوهشگران و اندیشمندان مراکز پژوهشی، دانشگاهی و صنعتی داخل و خارج کشور برگزار می‌شود.

سیدعلی‌اکبر صفوی افزود: پیگیری و رصد رویدادهای علمی و تجاری مرتبط با فناوری اطلاعات و دانش هدف اساسی برگزاری پنجمین کنفرانس فناوری اطلاعات و دانش است.

وی ادامه داد: امنیت سایبری، سامانه‌های همراه، خدمات الکترونیکی، رایانش ابری‌ ‌توری و خوشه‌ای، فناوری وب، مهندسی دانش، سامانه‌های هوشمند در «آی تی»، سامانه‌های چندرسانه‌ای، شبکه‌های اجتماعی، فناوری اطلاعات و مدیریت و اخلاق قوانین و فرهنگ در «آی تی» محورهای این همایش است.

صفوی تصریح کرد: کمیته برگزار‌کننده کنفرانس در صدد است با برگزاری نشست‌های علمی تخصصی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، برگزاری میزگردهای علمی و نمایشگاه، علاقمندان را با آخرین دستاوردهای دانش فنی و چالش‌های مرتبط با زمینه‌های مختلف فناوری اطلاعات و دانش آشنا سازد.

وی بیان کرد: برای نخستین بار در این کنفرانس گزارش‌های تجارب موفق ارسالی مورد داوری قرار گرفته، ارائه و به عنوان گزارش تجارب موفق چاپ می‌شود.

به گفته وی، گزارش‌های عملکردی صنعتی و سازمانی نیز به طور جداگانه در این کنفرانس مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت مناسب بودن در جلسات ویژه ارائه می‌شود.

صفوی خاطرنشان کرد: بر اساس سند چشم‌انداز بیست ساله ایران باید در منطقه رتبه نخست را در تمام زمینه‌ها و از جمله فناوری اطلاعات پیدا کند.

وی اضافه کرد: از 700 مقاله پذیرفته شده در این کنفرانس 300 مقاله تایید شده که از این تعداد 140 مقاله به صورت سخنرانی و 130 مقاله در قالب پوستر ارائه می‌شود.

به گزارش فارس، در این همایش بین‌المللی صاحب‌نظران و استادان دانشگاهی از سراسر کشور و جهان حضور دارند و اساتیدی از برخی دانشگاه‌های جهان، به‌شکل ویدئوکنفرانس به بحث و تبادل نظر در مورد محورهای همایش می‌پردازند.

انتهای پیام/2448/ق20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول