اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد ساوجبلاغ خبر داد

ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به مددجویان ساوجبلاغ

مدیر کمیته امداد امام خمینی ساوجبلاغ از ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به مددجویان زیرپوشش در این شهرستان خبر داد.

ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به مددجویان ساوجبلاغ

مجید امیریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها و برنامه‌های کمیته امداد توانمند‌سازی اقتصادی افراد و خانواده‌های زیرپوشش است و در این مسیر چند طرح اقتصادی مهم در کشور از سوی کمیته امداد اجرا شده است.

وی تصریح کرد:‌ افراد و خانواده‌های مددجویان به طور منظم از تسهیلات مالی ماهانه برخوردار می‌شوند،‌ این تسهیلات به اندازه‌ای نیست که بتواند جوابگوی نیازها و مشکلات اقتصادی آنها باشد، به همین دلیل باید به صورتی برنامه‌ریزی کرد که هر فرد نیازمند پس از اینکه یک دوره زیرپوشش کمیته امداد بود، بتواند به خودکفایی اقتصادی دست یابد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ساوجبلاغ ادامه داد: تحقق این مهم از چند راه قابل دسترسی است از جمله ارائه تسهیلات مالی برای راه‌اندازی یک کسب و کار مناسب و یا اینکه آموزش حرفه‌های فنی و صنعتی مختلف به مددجویان که هر دو طرح با جدیت از سوی کمیته امداد در سراسر کشور و به طبع آن در استان البرز و شهرستان ساوجبلاغ پیگیری می‌شود.

امیریان در پاسخ به این پرسش که آیا آموزش حرفه‌های فنی به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد در شهرستان ساوجبلاغ انجام می‌شود، گفت: خوشبختانه طی سال‌های اخیر این طرح در دستور کار قرار گرفته و آن را پیگیری می‌کنیم.

وی ادامه داد: در این زمینه هماهنگی لازم با نهادهای آموزشی انجام شده و در سال گذشته چند دوره کوتاه، بلند و میان مدت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به مددجویان ساوجبلاغی ارائه شده است و به افرادی که دوره‌های فوق را با موفقیت طی کردند، گواهینامه پایان دوره داده شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ساوجبلاغ افزود: این کلاس‌های آموزشی به صورت رایگان برگزار شده است و امیدواریم با پایان دوره‌های آموزشی، بخش مهمی از مددجویان شرکت کننده در آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بتوانند حرفه‌ای مناسب پیدا کنند.

امیریان در پایان گفت: با توجه به اینکه نیازهای زیادی در این بخش داریم، ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد در شهرستان ساوجبلاغ متوقف نشده و تداوم خواهد یافت.

انتهای پیام/2302/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول