اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط بسیجیان ناحیه امام حسن (ع) قم صورت گرفت

کمک 132 میلیون ریالی به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی

معاون بسیج سازندگی ناحیه امام حسن (ع) قم گفت: بسیجیان ناحیه امام حسن (ع) پس از دریافت خبر ناگوار زلزله آذربایجان شرقی بیش از 132 میلیون ریال کمک نقدی و بیش از پنج ماشین لوازم غیر نقدی برای کمک به زلزله‌زدگان ارسال کردند.

کمک 132 میلیون ریالی به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی

حسینعلی ملایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم به تشریح فعالیت‌های بسیج سازندگی ناحیه مقاومت امام حسن (ع) در سال گذشته پرداخت و اظهار داشت: پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم تحقق اقتصاد مقاومتی و جهاد اقتصادی، بسیجیان ناحیه امام حسن (ع) در سال گذشته اقدامات متعددی را در راستای تحقق این رهنمود مقام عظمای ولایت انجام دادند.

وی ادامه داد: بسیجیان این ناحیه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی اقدام به کاشت بیش از 200 اصله نهال مثمر از قبیل نهل پسته و انجیر و توت و زیتون در محوطه پادگان ناحیه بسیج امام حسن (ع) کردند.

معاون بسیج سازندگی ناحیه امام حسن (ع) فرهنگ‌سازی نگهداری حیوانات اهلی در خانه را از جمله فعالیت‌های بسیج سازندگی بر شمرد و ابراز داشت: بسیج سازندگی ناحیه امام حسن (ع) بیش از 4 هزار و 300 جوجه مرغ بومی 45 روزه را در بین بسیجیان و مردم شهری و روستایی توزیع کرده است.

ملایی افزود: همچنین برای رفع محرومیت از چهره استان بیش از 20 گروه جهادی را به مناطق محروم برای مرمت و بازسازی اعزام کرده و در این اعزام‌ها بیش از چهار باب مسجد، سه باب خانه، یک کتابخانه و همچنین دو پروژه آبرسانی شرب روستایی و کشاورزی احداث شده است.

وی ادامه داد: اعزام بیش از 2 هزار و 330 نفر نیروی جهادی برادر و خواهر در قالب 115 حلقه صالحین به اردوهای یک روزه برای محرومیت‌زدایی و غبارروبی مساجد، امامزاده‌ها و مزار شهدا و همچنین کمک به کار کشاورزی از جمله پنبه چینی و برداشت چغندر از جمله فعالیت‌های انجام شده توسط بسیجیان این ناحیه بوده است.

معاون بسیج سازندگی ناحیه امام حسن (ع) در ادامه به اقدامات صورت گرفته در خصوص کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: بسیجیان ناحیه امام حسن (ع) پس از دریافت خبر ناگوار زلزله آذربایجان شرقی بلافاصله عزم خود را برای کمک‌رسانی به هموطنان آسیب دیده جزم کردند و در این راستا توانستیم بیش از 132 میلیون ریال کمک نقدی و بیش از پنج ماشین لوازم غیر نقدی برای کمک به زلزله‌زدگان ارسال کنیم.

ملایی ادامه داد: جمع‌آوری کمک‌های مردی برای جشن نیکوکاری و همچنین جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای بازسازی عتبات عالیات از اقدامات دیگر این ناحیه بسیج بوده است که به همت بسیجیان جهادگر صورت گرفته است.

معاون بسیج سازندگی ناحیه امام حسن (ع) به اعزام بیش از 120 نفر دانش‌آموز در قالب اردوی هجرت برای رنگ‌کاری و مرمت و بازسازی بیش از 14 مدرسه در مناطق محروم شهری و روستایی اشاره کرد و گفت: بسیجیان جهادگر ناحیه امام حسن (ع) در سالی که به فرموده مقام عظمای ولایت، سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است کمر همت بسته تا در زمینه‌های گوناگون زمینه تحقق حماسه اقتصادی را فراهم کرده و این فرمان رهبر معظم انقلاب را جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/78009/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول