اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خبر داد

راه‌اندازی شهربازی در تمام شهرهای استان بوشهر

استاندار بوشهر از راه‌اندازی شهربازی در تمام شهرهای استان بوشهر خبر داد.

راه‌اندازی شهربازی در تمام شهرهای استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند بعدازظهر امروز در نشست شهرداران استان بوشهر اظهار داشت: خدمات‌رسانی به شهروندان و بهبود سیمای شهرها باید مورد توجه همه شهرداران قرار گیرد و هیچ کس نباید کم‌کاری کند.

وی با بیان اینکه استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی است، افزود: برای توسعه این استان به ویژه در حوزه عمران شهری باید نهایت استفاده را ببریم و از تمام امکانات و ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

استاندار بوشهر با اشاره به خدمات شهرداران استان در زلزله شهرستان دشتی خاطرنشان کرد: شهرداران با همکاری دستگاه‌های اجرایی و نیروهای مردمی شبانه‌روزی برای کمک و بازسازی منطقه زلزله‌زده شهرستان دشتی همت کردند و امیدوار هستیم تا بازسازی کامل مناطق زلزله‌زده این روند تداوم داشته باشد.

حسنوند در ادامه با اشاره به انتخابات خردادماه گفت: ما در آستانه انتخابات 92 هستیم و این می‌تواند طلیعه‌ای برای خلق حماسه سیاسی باشد و همه شهرداران باید با بسیج امکانات و در اختیار گذاشتن نیروها برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه تلاش کنند.

استاندار بوشهر در ادامه با تأکید بر لزوم درآمدزایی شهرداران بیان کرد: شهرداران نباید نگاهشان به قلک دولت باشد و باید در درآمدزایی تلاش و فعالیت لازم را داشته باشند.

حسنوند بر راه‌اندازی شهر بازی در تمام شهرهای استان تأکید کرد و افزود: باید فضاهای تفریحی و بازی برای کودکان استان فراهم شود و از شهرداران می‌خواهیم در ایجاد شهربازی تلاش ویژه‌ای داشته باشند.

وی بر لزوم تلاش شبانه‌روزی شهرداران تأکید کرد و اظهار داشت: باید کمر تایم اداری را بشکنید و شهرداران باید شبانه‌روزی پای کار باشند تا مردم نیز این احساس مسئولیت را ببینند و به پیشرفت شهر خود امیدوارتر شوند.

حسنوند بیان داشت: ایجاد کمپینگ‌ها برای رفاه مسافران در تمام شهرها امری لازم است و شهرداران باید این موضوع را مدنظر قرار دهند.

وی ابراز داشت: ساحل‌سازی امر بسیار مهمی است و ایجاد پلاژهای بانوان در شهرهای ساحلی امری لازم است که از شهرداران انتظار داریم در این مسیر تلاش بیشتری کنند.

حسنوند اضافه کرد: شهرداران در ایجاد روشنایی در خیابان‌ها و معابر و سایر نقاط شهر اهتمام ورزند و به ویژه شهرداران شهرهای ساحلی در روشن کردن ساحل بیشتر همت کنند.

استاندار بوشهر گفت: رسیدگی به وضعیت مبلمان شهری و بهبود خدمات شهری به شهروندان به ویژه در نظافت و بهداشت شهرها باید بیشتر مورد تاکید و توجه قرار گیرد و نباید کم‌کاری شود.

حسنوند افزود: شهرداران باید برنامه‌ریزی بیشتری داشته باشند و با همکاری با سایر دستگاه‌ها در راستای زیباسازی شهرها همت کنند.

انتهای پیام/66006/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول