اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار شبانکاره:

مخزن آب شبانکاره جوابگوی نیازهای مردم نیست

بخشدار شبانکاره گفت: مخزن آب شبانکاره جوابگوی نیازهای مردم نیست.

مخزن آب شبانکاره جوابگوی نیازهای مردم نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، مختار چترسنجی ظهر امروز در نشست مسئولان در شبانکاره اظهار داشت: رسیدگی به مشکلات مردم و رفع معضلات شهروندان از اساسی‌ترین اولویت‌های مسئولان است.

بخشدار شبانکاره افزود: شبانکاره از مناطق مهم در عرصه کشاورزی استان بوشهر است و تولیدات بسیار ارزشمندی دارد و توجه به حوزه کشاورزی این بخش امری لازم است.

چترسنجی تصریح کرد: شبانکاره شمالی‌ترین بخش شهرستان و از دروازه‌های اصلی استان است و با توجه به دارا بودن چند دانشگاه و مرکز آموزش عالی نیازمند توجه و برنامه‌ریزی جدی مسئولان است.

وی بر لزوم باز شدن دریچه سد رئیسعلی دلواری تاکید کرد و گفت: اراضی کشاورزی شبانکاره زیر کشت رفته و مردم در مراجعات مکرر خواستار باز شدن دریچه سد هستند.

چترسنجی به لزوم احداث مخازن آب و سالن‌های ورزشی در روستاها تاکید کرد و ابراز داشت: راه‌های روستایی نیز در برخی از مناطق این بخش دارای مشکلاتی هستند و امیدواریم با رایزنی‌های صورت گرفته و حسن توجه مسئولین شهرستان و استان شاهد برطرف شدن این مشکلات باشیم.

بخشدار شبانکاره تصریح کرد: حمایت از روستاییان و کشاورزان سبب رشد و تقویت تولید داخل می‌شود و همه باید در این راستا همت کنیم.

وی اظهار کرد: نظام اسلامی خدمات ارزشمندی به مردم ارائه کرده و این خدمات سبب رضایت مردم شده و امروز با وجود تحریم‌های بین‌المللی شاهد موفقیت و پیشرفت نظام هستیم و روز‌به‌روز نیز این موفقیت‌ها بیشتر می‌شود.

بخشدار شبانکاره در ادامه یادآور شد: تلاش برای خلق حماسه سیاسی از مهم‌ترین مسایل است و در این منطقه سازوکارها برای برگزاری باشکوه انتخابات انجام شده است.

چترسنجی بیان کرد: کار رأی‌گیری در این بخش در 26 شعبه ثابت و سیار انجام می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به کمبود آب در این بخش اشاره کرد و ادامه داد: هم‌اکنون مخزن 2 هزار مترمکعبی آب جوابگوی نیازهای مردم نیست و باید مخزنی با ظرفیت 5 هزار متر مکعب برای ذخیره‌سازی آب در این بخش ایجاد شود.

انتهای پیام/2452/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول