اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر:

سارق مسلح بانک شبانکاره دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: شب گذشته در عملیاتی پلیسی "افشین کرم پور" عامل اصلی سرقت مسلحانه بانک ملی شعبه شبانکاره در مخفیگاه خود محاصره و دستگیر شد.

سارق مسلح بانک شبانکاره دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سردار حیدر عباس زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع سرقت مسلحانه در بانک ملی شعبه شبانکاره تحقیقات پلیسی و تخصصی افسران اطلاعاتی پلیس باعث شناسایی هویت متهم اصلی و عاملین سرقت شد.

وی ادامه داد: این سارق مسلح و متهم فراری که "افشین کرم پور" نام داشت، حدود 20 روز قبل از آن اقدام به سرقت مسلحانه از یک مرغداری در سعدآباد کرده بود.

عباس زاده اضافه کرد: تقویت منابع محلی، تحقیقات همه جانبه و اجرای طرح‎ها و برنامه‎های کنترل شده انتظامی سبب شناسایی مخفیگاه اولیه متهم در باغ‎های اطراف شهرستان کازرون شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در اولین مرحله از عملیات پلیسی مخفیگاه متهم در شهرستان کازرون محاصره، ولی متهم به همراه دو نفر از همدستانش موفق به فرار شد، لیکن دو قبضه سلاح کلاش به کار رفته در سرقت‎ها از مخفیگاه آنان کشف شد.

وی با بیان اینکه تغییر تاکتیک عملیاتی پلیس برای دستگیری این متهم فراری و سارق مسلح باعث شناسایی و کنترل عملیاتی وی پس از چند روز فرار شده بود، خاطرنشان کرد: هنگامی که متهم قصد داشت با همکاری دو نفر از همدستانش و با استفاده از تاریکی شب به یکی از روستاهای دشتستان وارد شود، مجددا در حلقه محاصره پلیس قرار گرفت.

عباس زاده گفت: تبادل آتش میان پلیس با سارقان محلی که قصد تسلیم شدن نداشتند، باعث زخمی شدن "افشین کرم پور" از ناحیه پا و دستگیری وی شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر یادآور شد: از متهم هنگام دستگیری یک قبضه اسلحه کلت کمری به همراه 40 تیر فشنگ مربوطه کشف شد.

وی بیان کرد: متهم دستگیر شده به سرقت‎های مسلحانه از مرغداری در سعدآباد و بانک ملی شعبه شبانکاره با همکاری دو نفر دیگر به هویت‎های معلوم اعتراف کرد.

انتهای پیام/66007/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول