اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه هشت کرج خبر داد

احداث پارک 10 هزار متری در حسن‌آباد / مقدمات طراحی 3 پارک دیگر در حسن‌آباد

شهردار منطقه هشت کرج از احداث پارک 10 هزار متری در حسن‌آباد کرج خبر داد.

احداث پارک 10 هزار متری در حسن‌آباد / مقدمات طراحی 3 پارک دیگر در حسن‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عباس سعیدی‌کیا ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی پارک 10 هزار متری در حسن‌آباد کرج اظهار داشت: توسعه فضاهای سبز در این منطقه یکی از مهمترین برنامه‌ها و اولویت‌هایی است که باید به صورت جدّ پیگیری شود.

وی ادامه داد: متأسفانه این منطقه از امکانات فضاهای سبز کمتری نسبت به مناطق دیگر برخوردار است بنابراین لازم است تا تدابیر لازم برای توسعه این مهم اندیشیده شود.

شهردار منطقه هشت کرج با بیان اینکه ارائه خدمات به مردم از مهمترین وظایف مسئولان به شمار می‌رود، گفت: برای ارائه خدمات باید نیازهای مردم را شناسایی کنیم و براساس اولویت‌ها نیازهای مردم را رفع کنیم.

وی یکی از نیازهای اصلی مردم در این منطقه را ایجاد پارک دانست و گفت: در این راستا و براساس تمهیدات اندیشیده شده پارک 10 هزار متری در حسن‌آباد احداث می‌شود که گامی اساسی در جهت تحقق خواسته‌های مردم در این منطقه است.

سعیدی‌کیا تأکید کرد: رسیدگی به محله حسن‌آباد یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که شهرداری باید به آن اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

وی افزود: در این راستا مقدمات طراحی سه پارک دیگر در این محله آغاز شده است.

شهردار منطقه هشت کرج در ادامه سخنان خود به وجود یک قطعه زمین در کوهپایه حسن‌آباد اشاره کرد و افزود: پس از نشست با سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج و ارائه طرح‌های پیشنهادی، عملیات عمرانی این زمین به متراژ 10 هزار متر مربع آغاز شده است.

وی با مهم ارزیابی کردن کسب رضایت شهروندان عنوان کرد: در طراحی این پارک به منظور رفاه حال شهروندان جانمایی ست‌تندرستی، آلاچیق، سرویس بهداشتی و زمین بازی استاندارد برای کودکان دیده شده است.

سعیدی‌کیا مدت زمان اتمام این پارک را سه ماه ذکر کرد و گفت: پس از بهره‌برداری از این پارک دو پارک دیگر نیز در محله حسن‌آباد جانمایی شده است که پس از طراحی کلنگ آن به زمین زده خواهد شد.

نصب سرعت‌گیر پلاستیکی و چشم گربه‌ای در بلوار جمهوری

سعیدی‌کیا در ادامه سخنان خود از نصب سرعت‌گیر پلاستیکی و چشم گربه‌ای و همچنین رنگ‌آمیزی بلوک عابر پیاده در بلوار جمهوری خبر داد.

این مسئول با اشاره به امنیت بیشتر عابران پیاده و روان‌سازی بار ترافیکی میدان جمهوری گفت: پس از تراش و روکش آسفالت در این محور خط‌کشی و رنگ‌آمیزی بلوک عابر پیاده و نصب سرعت‌گیر چشم گربه‌ای به اجرا در آمده است.

انتهای پیام/2302/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول