اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش ماموران پلیس فتا بوشهر صورت گرفت

دستگیری متهم به دلیل نشر اکاذیب در شبکه‌های اجتماعی

رئیس پلیس فتای استان بوشهر از شناسایی و دستگیری یک متهم در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در بوشهر خبر داد.

دستگیری متهم به دلیل نشر اکاذیب در شبکه‌های اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدرضا جهانشیری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با هوشیاری و پیگیری ماموران پلیس فتا که در فضای مجازی مشغول کار هستند موفق شدیم یک متهم در عرصه شبکه‌های مجازی را شناسایی و دستگیر کنیم.

جهانشیری خطاب به شهروندان گفت: مواظب روابط دوستانه خود بوده و از دادن اطلاعات و عکس‌های شخصی به این قبیل افراد خودداری کرده، تا زمینه بروز چنین حوادثی از بین برود و یا به حداقل ممکن برسد.

رئیس پلیس فتای بوشهر تصریح کرد: پیرو شکایت شهروندی مبنی بر اینکه فردی ناشناس در یکی از شبکه‌های اجتماعی موجب هتک حیثیت وی شده است، موضوع در دستور کار این پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد فرد یا افرادی ناشناس با ساخت صفحه‌ای جعلی در یکی از شبکه‌های اجتماعی با استفاده از تصویر شخصی شاکیه اقدام به ارتباط با دیگران و مطالب غیر واقعی از جانب وی کرده و این موضوع موجب اختلال در زندگی او و خانواده‌اش شده است.

رئیس پلیس فتای بوشهر در ادامه گفت: پس از شروع تحقیقات مشخص شد که فرد ایجاد کننده این صفحه آشنایی کامل به شاکیه داشته و با پیگیری‌های فنی و پلیسی نهایتاً متهم شناسایی و برای سیر ادامه رسیدگی پرونده به این پلیس احضار شد.

جهانشیری در ادامه افزود: متهم که از هم شاگردی‌های شاکیه بود، ابتدا منکر انجام بزه ارتکابی شد اما در بازجویی فنی و در مواجه با شواهد و دلایل لب به اعتراف گشود.

وی افزود: پلیس فتا با بهره‌گیری از نیروهای توانمند در عرصه فضای مجازی، فضا را برای متخلفان در این حوزه نا امن کرده است.

انتهای پیام/2255/و20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول