اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آق‎قلا:

ترویج اسلام در گرو وحدت و اتحاد است/ هر رای تیری بر قلب دشمن می‎زند

امام جمعه شهرستان آق‎قلا گفت: ترویج اسلام در گرو وحدت و اتحاد است و در برهه‎ای که دشمنان از هر ترفندی برای ضربه به اسلام و اختلاف بین شیعه و سنی استفاده می‎کنند، وحدت و همبستگی رمز موفقیت و پیروزی خواهد بود.

ترویج اسلام در گرو وحدت و اتحاد است/ هر رای تیری بر قلب دشمن می‎زند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالحی آخوندخوجملی ظهر امروز در دومین جلسه شورای اداری استان با گرامیداشت حلول ماه رجب اظهار داشت: هر کسی بین شیعه و سنی اختلاف ایجاد کند نه شیعه است و نه سنی.

وی هتک حرمت به اصحاب پیامبر (ص) حجربن عدی و جعفر طیار را به شدت محکوم کرد و افزود: وظیفه همه ما اعم از شیعه و سنی این است که در برابر وهابیون و سلفی‎ها بایستیم و هیچگاه نگذاریم آنها هر کاری دلشان می‎خواهد انجام دهند.

دشمنان می‎خواهند چراغ نورانی اسلام را خاموش کنند

امام جمعه آق‎قلا با تاکید بر اینکه حرمت‎شکنی‎ها به ارزش‎های اسلامی برگرفته از هسته‎های استکبار جهانی و رژیم پلید صهیونیستی است، تصریح کرد: آنها دشمن نظام، نیستند، دشمن شیعه و سنی نیستند بلکه می‎خواهند به هر طریقی که شده به اسلام ضربه بزنند.

آخوندخوجملی بیان داشت: بر اساس آیات قرآن، دشمنان اسلام می‎خواهند به هر نحوی که شده ولو با زبان و یا فوت کردن، چراغ نورانی اسلام را خاموش کنند غافل از اینکه خداوند توسط پیامبر (ص) در یک‎هزار و 400 سال پیش چراغ اسلام را روشن کرده است.

وی با اشاره به اینکه منورتر کردن چراغ نورانی اسلام وظیفه همه ما است، متذکر شد: تمام مغزهای متفکر جامعه مسئول و موظف هستند که در برابر جهان استکبار، دشمنان جهان اسلام، وهابیت و سلفیت بایستند.

همه باید از انقلاب اسلامی حفاظت و حراست کنیم

امام جمعه آق‎قلا‎ ابراز داشت: تفاهم، تعامل و همفکری می‎تواند نقشه‎های دشمن را نقش بر آب و امید آنها را به یاس تبدیل کند لذا اگر همه مسلمانان دنیا مانند قطره‎های باران به یکدیگر بپیوندند مانند دریای خروشانی در برابر دشمنان اسلام ایستاده و آنها را شکست خواهند داد.

آخوندخوجملی؛ نداشتن تعامل و وحدت را عامل شکست خواند و بیان داشت: اگر چنانچه تعامل و همفکری وجود نداشته باشد یقیناً ضربه به اسلام و مسلمانان وارد خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران بر پایه اسلام نهادینه شده است، گفت: همه باید از این انقلاب حفاظت و حراست کنیم، تنها انقلابی که بر پایه اسلام نهاده شده و قانون آن کاملاً اسلامی است نظام جمهوری اسلامی ایران است که در هیچ جایی نمی‎توان چنین انقلابی پیدا کرد.

وهابیت در قالب بهائیت نمی‎تواند قلوب مسلمانان را تسخیر کند

امام جمعه آق‎قلا با بیان اینکه مقام معظم رهبری در راس این نظام اسلامی قرار دارد، افزود: رهبر فرزانه و حکیم کشورمان، کشتی انقلاب را روز به روز پیش می‎برند و موج بیداری اسلامی را که برگرفته از نظام مقدس انقلاب اسلامی ایران است ایجاد کردند که باید این نظام را قدر بدانیم.

آخوندخوجملی اظهار داشت: امنیت، رفاه، آسایش و نعمت‎هایی که خداوند به ما ارزانی داشته به برکت اسلام است.

وی با اشاره به سخنان مختومقلی فراغی اذعان کرد: محبت و احترام، گوهر گرانبهایی است که در نهاد بشریت قرار داده شده که باید پرورش و ترویج شود لذا اگر این مهم محقق شود وهابیت در قالب بهائیت نمی‎تواند قلوب مسلمانان را تسخیر کند.

حضور در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه‎گویان شرق و غرب است

امام جمعه آق‎قلا بر حضور و مشارکت گسترده در انتخابات تاکید کرد و گفت: همه وظیفه داریم علاوه بر اینکه خودمان فعالانه در صحنه هستیم دیگران را نیز دعوت کنیم تا در سرنوشت کشور سهیم باشند چراکه حضور مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه‎گویان شرق و غرب است.  

انتهای پیام/83001/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول