اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان عنوان کرد

کوپه‌های مترو پشت کُپه‌های دلار/ دست‌انداز‌های اقتصادی روی ریل مترو

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: راه‌اندازی متروی اصفهان با قیمت‌های فعلی دلار امکان‌پذیر نیست.

کوپه‌های مترو پشت کُپه‌های دلار/ دست‌انداز‌های اقتصادی روی ریل مترو

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فتح‌الله معین پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با اشاره به ضرورت توسعه حمل و نقل عمومی در اصفهان اظهار کرد: راه‌اندازی متروی اصفهان از راهکار‌های مورد نیاز برای دست‌یابی به این موضوع بوده، اما هنوز که هنوز است این پروژه راه‌اندازی نشده است.

وی اضافه کرد: شهرداری اصفهان به خوبی از فرصت‌های در اختیار خود برای راه‌اندازی این پروژه استفاده نکرده و این موضوع یکی از ضعف‌های شهرداری اصفهان است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه بهار رفع مشکلات متروی اصفهان به پایان رسیده است، تصریح کرد: شهرداری اصفهان فرصت‌های خود را برای راه‌اندازی این پروژه از دست داده است و در حال حاضر نیز شرایط اقتصادی موجود در کشور نیز از راه‌اندازی این پروژه جلوگیری می‌کند.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی متروی اصفهان با قیمت‌های فعلی دلار 3هزار و 500 تومانی امکان‌پذیر نیست، ادامه داد: شهرداری اصفهان از بودجه مصوب برای رفع موانع موجود در خیابان‌ها برای راه‌اندازی این پروژه استفاده نکرده است و بودجه مصوب 12 میلیارد تومانی را بدون هیچ توجیهی از دست داده است.

معین با اشاره به اینکه متروی اصفهان از جمله مهم‌ترین پروژه‌های اجرایی در سطح شهر بوده است، تاکید کرد: زمانی که دلار با قیمت مناسب و اوراق مشارکت برای راه‌اندازی این پروژه وجود داشته از این فرصت‌ها به خوبی استفاده نکرده‌ایم.

انتهای پیام/63004/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول