اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل خبر داد

آموزش 2500 غنچه هلال در اردبیل

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: تاکنون بیش از 2 هزار و 500 کودک و نوباوه استان اردبیل در قالب غنچه‌های هلال آموزش دیدند.

آموزش 2500 غنچه هلال در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهرام غیبی صبح امروز در جریان بازدید از طرح‌های توسعه فعالیت امداد در حوزه جوانان در اردبیل اظهار داشت: با توجه به اینکه فعالیت امداد در حوزه آموزش مربوط به گروه‌های سنی مختلف از مهد تا لحد است به همین دلیل در قالب غنچه‌های هلال هم‌اکنون 57 مهدکودک با بهره‌گیری از این ظرفیت توانستند کودکان و نوباوگان خود را از آموزش‌های امداد و نجات بهره‌مند کنند.

وی به فعالیت حوزه جوانان هلال احمر اشاره کرد و یادآور شد: در حوزه دانش‌آموزی نیز 34 هزار نفر دانش‌آموز در جای جای استان اردبیل عضو افتخاری هلال احمر هستند و با آموزش‌هایی که در طول سال به آنها ارائه می‌شود تلاش داریم تا آنها را وارد عرصه‌های مختلف امداد و نجات و کمک‌رسانی به حادثه‌دیدگان کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به فعالیت کانون دانشجویی و دانش‌آموزی اشاره کرد و گفت: در سال گذشته 14 کانون در این رابطه فعال بوده و امسال نیز سعی داریم 20 کانون دانشجویی را به مجموعه کانون‌های فعال اضافه کنیم تا زمینه مساعد برای حضور دانشجویان و دانش‌آموزان در کانون‌های امداد و نجات بهتر از گذشته فراهم آید.

شبانه‌روزی شدن فعالیت درمانگاه عمومی و تخصصی هلال احمر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، غیبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در حوزه درمان و توانبخشی به عنوان یکی از وظایف ذاتی هلال احمر خاطرنشان کرد: با اخذ مجوز از وزارت بهداشت و درمان توسعه مراکز بهداشتی و درمانی در استان اردبیل در سال‌های اخیر در دستور کار بوده است.

این مسئول با بیان اینکه پیش از این جزو استان‌های با جایگاه 27 و 28 در حوزه ارائه خدمات درمانی قرار داشتیم، اذعان داشت: از سال گذشته با راه‌اندازی درمانگاه شبانه‌روزی عمومی و تخصصی و اخذ مجوز برای مرکز فیزیوتراپی با خرید تجهیزاتی در حدود 300 میلیون تومان توانسته‌ایم جایگاه خود را در سطح کشور ارتقا بخشیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از افزایش ساعات کاری داروخانه هلال احمر خبر داد و افزود: هم‌اکنون ساعات کاری داروخانه هلال احمر در شیفت صبح از ساعت هشت صبح تا 13 و 30 دقیقه ظهر تعیین شده است و عصرها نیز این داروخانه از ساعت 15 و 30 دقیقه تا 22 شب آماده ارائه خدمات به همشهریان است.

غیبی تعداد مراجعان به داروخانه هلال احمر را 75 هزار نفر اعلام کرد و گفت: با اخذ مجوز امسال شرکت دارویی سوها هلال در اردبیل نمایندگی‌اش را راه‌اندازی می‌کند که انبار مجهز و مهیا شده برای این امر در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: علاوه بر انبار مناسب خودروی حمل دارو نیز خریداری شده و امیدواریم تا چند ماه آینده نمایندگی شرکت سوها هلال در اردبیل فعالیت‌اش را آغاز کند.

انتهای پیام/62003/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول