اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمانشاه:

پویایی هر سازمان به عملکرد روابط عمومی وابسته است

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه گفت: هیچ سازمانی بی‌نیاز از روابط عمومی نیست و اطلاع‌رسانی و انتقال آگاهی بر عهده این مسئول است و پویایی هر سازمان به عملکرد روابط عمومی وابسته است.

پویایی هر سازمان به عملکرد روابط عمومی وابسته است

نور‌اله حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، به مناسبت سال‌روز روابط عمومی و ارتباطات با تاکید بر اینکه پویایی هر اداره و سازمانی به نحوه عملکرد روابط عمومی بستگی دارد، گفت: مهم‌ترین نقش در راستای هماهنگ ‌کردن سازمان‌ها و گرو‌ه‌ها از طرف روابط‌عمومی‌ها انجام می‌شود و نباید نقش این قشر نادیده گرفته شود.

حسینی ادامه داد: ارتباط درون و برون هر سازمان توسط روابط عمومی‌ها انجام می‌شود و در صورتی‌که مسئولان روابط عمومی، مشکلات و نقاط ضعف را به مدیران گوش‌زد نکنند و تنها به تعریف و تمجید بپردازند مدیران نمی‌توانند با نقاط ضعف سازمان خود آشنا شوند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه، موفقیت سازمان را در گرو عملکرد مثبت روابط عمومی ارزیابی کرد و افزود: هیچ سازمانی بی‌نیاز از روابط عمومی نیست و اطلاع‌رسانی و انتقال آگاهی بر عهده این مسئول است.

به گفته وی، در گماشتن افراد در سمت روابط عمومی باید به حرفه و تخصص آنان توجه شود و هر کسی توانایی بر عهده گرفتن این مسئولیت را نخواهد داشت.

انتهای پیام/2700/خ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول