اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آبیک خبر داد

تبیین ابعاد شخصیتی امام راحل از سوی روحانیون آبیک

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک از تبیین ابعاد شخصیتی امام راحل از سوی روحانیون این شهرستان خبر داد.

تبیین ابعاد شخصیتی امام راحل از سوی روحانیون آبیک

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی در دومین جلسه هماهنگی گرامیداشت ارتحال امام خمینی (ره) در شهرستان آبیک که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: علاوه بر روحانیون مستقر و طرح هجرت شهرستان آبیک در ایام ارتحال امام راحل، روحانیونی از شهر مقدس قم برای تبیین ابعاد و ویژگی‌های شخصیتی امام راحل به روستاها و شهرهای شهرستان آبیک اعزام شده و علاوه بر بیان احکام و مسائل دینی و مذهبی به سخنرانی خواهند پرداخت.

وی افزود: تعدادی از روحانیون نیز به همراه کاروان‌های زیارتی امام راحل به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند.

این مسئول با اشاره به انتخابات خرداد ماه خاطر نشان کرد: امروز نگاه دنیا به شرکت ملت ایران در انتخابات معطوف شده که مطلوب است مردم با حضوری بی‌نظیر و پر شعور در انتخابات، دشمنان را سر جای خود نشانده و به آنان ثابت کنند که همواره دوستدار نظام و ولایت و نیز مدافع آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده و هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک بیان کرد: با توجه به حساسیت زمانی و موقعیت ایران اسلامی در جهان اسلام، مردم باید با خلق حماسه سیاسی در انتخابات، بیش از پیش بر شکوه، اقتدار و عظمت ایران اسلامی بیافزایند.

حسینی با اشاره به فرا رسیدن ماه رجب اضافه کرد: انسان باید در این ماه با انجام اعمال نیک و شایسته در مسیر قرآن کریم و اهل بیت (ع) قرار گرفته و با دعا و مناجات و استغفار و توبه، توشه‌ای را برای آخرت خود ذخیره کند.

انتهای پیام/77006/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول