اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دهگلان:

مسئولیت در نظام اسلامی فرصت و رحمت الهی است

امام جمعه دهگلان گفت: مسئولیت در نظام اسلامی طعمه نیست بلکه یک فرصت و رحمت الهی است و باید از این فرصت برای خدمت استفاده کرد.

مسئولیت در نظام اسلامی فرصت و رحمت الهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دهگلان، ماموستا ملاجمال جعفری امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهگلان اظهار کرد: فلسفه خدمت رضایت خداوند و رسیدن به قرب الهی است و هر کس باید از زمان مسئولیت خود برای گره‌گشایی از کار مردم بهره ببرد

وی گفت: پست و مسئولیت‌ها ابدی نیست و آنان که در این زمان کوتاه بتوانند خدمتی به همنوعان ارائه کنند، ارزش و جایگاه والایی دارند و مقرب درگاه الهی خواهند شد.

امام جمعه دهگلان خاطرنشان کرد: مسئولیت در نظام اسلامی طعمه نیست بلکه یک فرصت و رحمت الهی است و باید مواظب باشیم و از فرصت‌های خدمتگزاری در راستای رضایت مردم و رضایت خداوند استفاده کنیم.

وی خطاب به کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا گفت: در میدان رقابت اخلاق انتخاباتی را رعایت کنید و سعی نکنید با غیبت و تخریب، رقیب خود را از میدان خارج کنید و اجازه انتخاب صحیح را از مردم بگیرد چرا که این کار از دیدگاه اسلام حرام است و هر کسی با این طرح تبلیغات انتخاباتی خود را پیش ببرد در حق مردم جفا کرده است

جعفری با بیان اینکه باید ذره‌بین‌های مختلفی برای دوران مسئولیت قرار دهیم گفت: نخستین ذره‌بین خداوند نظارت خداوند است و ما همواره باید مواظب باشیم که خداوند بر اعمال ما نظارت دارد.

وی با دعوت از مردم برای حضور گسترده در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: انتخابات فرصتی برای ظهور و بروز مردم‌سالاری در سایه لیاقت و شایستگی برای خدمت به مردم است.

خطیب جمعه دهگلان انقلاب اسلامی را به واسطه وجود برنامه‌ریزی‌ هدفمند در همه امور از نادرترین انقلاب‌ها خواند که همواره دارای اهداف و چشم‌انداز رو به جلو است.

وی  افزود: انتخابات باید میدانی برای خدمت باشد نه اینکه فضایی ایجاد شود تا به جای اینکه به مردم خدمت کنیم خدای ناکرده با امیال شخصی حرکت کنیم.

ماموستا جعفری تاکید کرد: مردم نیز باید در انتخاب خود صالح‌ترین را انتخاب کنند و به کسی رأی دهند که مشکلات جامعه و مردم را بشناسد و توانایی رفع این مشکلات را داشته باشد.

وی یادآور شد: کسی باید به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود که درد و رنج مردم را بداند و به این نکته توجه داشته باشد که باید به مشکلات مردم رسیدگی کند.

وی افزود: دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی از هیچ حرکتی کوتاهی نخواهند کرد و دشمنی خود را از راه دور زدن قانون و قانون شکنی پایه‌ریزی می‌کنند.

امام جمعه دهگلان در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه حضور مردم در صحنه بیمه‌کننده نظام است، گفت: آنچه که تاکنون نظام را در مقابل دشمنان بیمه کرده، حضور یکپارچه مردم در انتخابات ها و راهپیمایی‌ها بوده است.

انتهای پیام/79013/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول