اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی تربت ‌حیدریه خبر داد

هزینه بیش از یک میلیارد ریال در حوزه سلامت مددجویان تربت ‌حیدریه

مدیر کمیته امداد امام خمینی تربت‌ حیدریه گفت: یک میلیارد و 500 میلیون ریال در حوزه سلامت و درمان مددجویان این شهرستان در سال گذشته هزینه شده است.

هزینه بیش از یک میلیارد ریال در حوزه سلامت مددجویان تربت ‌حیدریه

هادی آریان‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تربت‌ حیدریه اظهار کرد: در راستای تعامل و همکاری بین کمیته امداد امام خمینی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان تربت ‌حیدریه به منظور ارتقای سطح سلامت مددجویان زیرپوشش و بهداشت محیط زندگی آنها برای بهسازی و کمک در امر احداث سرویس بهداشتی مبلغ 24 میلیون ریال به صورت بلاعوض به مددجویان زیرپوشش اهدا شده است.

وی افزود: در سال 91 مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال در حوزه درمان و سلامت مددجویان که شامل برگزاری کلاس‌های آموزشی، اهدای اقلام بهداشتی، اهدای سبد کالا به محرومان و ... بوده، هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی تربت ‌حیدریه از توزیع کالا بین مددجویان زیرپوشش شهرستان به مبلغ 160 میلیون ریال خبر داد و تصریح کرد: این مقدار کالا توسط خیران در اختیار کمیته امداد قرار گرفته و نسبت به توزیع آن میان مددجویان اقدام شده است.

وی گفت: همزمان با ولادت حضرت زهرا (س) همایش تجلیل از مادران نمونه با حضور 120 نفر از مادران در کمیته امداد امام خمینی شهرستان تربت‌ حیدریه برگزار شده است.

انتهای پیام/70002/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول