اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول واحد پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی قم:

جشنواره خانواده و جوانان در قم فراخوان شد

مسئول واحد پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از برگزاری دومین جشنواره فرهنگی، هنری و آموزشی با عنوان خانواده و جوانان در قم خبر داد.

جشنواره خانواده و جوانان در قم فراخوان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، علیرضا خلیلی اظهار داشت: این جشنواره از 25 اردیبهشت تا پنجم تیرماه سال جاری با هدف پیشگیری اولیه از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی طبق دستورالعمل ابلاغی از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر و دفتر آموزش و فرهنگ پیشگیری از اعتیاد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به رشته‌های مختلف جشنواره خانواده و جوانان گفت: علاقمندان می‌توانند در رشته‌های فیلم کوتاه، فیلم مستند، عکس، شعر، پیام کوتاه، خبر و گزارش، آثار خود را تا اول تیرماه سال جاری به دبیرخانه جشنواره مستقر در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به نشانی بلوار جمهوری اسلامی، نبش کوچه 28، واحد پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی ارسال کنند تا پس از داوری نهایی در دوازدهم خردادماه طی همایش و اختتامیه جشنواره از برگزیدگان و فعالان عرصه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی و رسانه‌ها تقدیر و تجلیل شود.

مسئول واحد پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به شرایط و نحوه شرکت در بخش‌های مسابقه با موضوع پیشگیری اولیه از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی با محوریت خانواده و جوانان ابراز داشت: در بخش فیلم کوتاه و مستند، مدت زمان فیلم مستند نباید بیش از 40 دقیقه و فیلم کوتاه تا 25 دقیقه باشد و در بخش عکس نیز محدودیتی برای تعداد آثار ارسالی به صورت رنگی و یا سیاه و سفید وجود ندارد.

وی، آثار ارسالی در بخش شعر را در تمام قالب‌های شعر قابل قبول دانست و در خصوص بخش پیام کوتاه گفت: علاقمندان می‌توانند پیام‌های خود را با توجه به موضوع جشنواره از طریق سامانه پیام کوتاه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به شماره 100030251 ارسال کنند.

خلیلی در ادامه در خصوص شرایط بخش خبر و گزارش خاطرنشان کرد: خبر و گزارش ارسالی باید در یکی از رسانه‌های مکتوب و یا اینترنتی درج و مورد تأیید رسانه مورد نظر باشد.

وی، مهلت ارسال آثار را تا اول تیرماه عنوان کرد و افزود: علاقمندان در هر بخش می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط کامل مسابقه با شماره تلفن 2114246 واحد امور فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم تماس گرفته و یا به پایگاه اطلاع‌رسانی این اداره‌کل به نشانی www.ershadqom.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/2258/ذ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول