اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت الله نظری در جمع اعضای شورای عالی استان‌ها:

مسئولان زمینه زندگی مناسب را فراهم کنند

یکی از علمای برجسته مازندران با اشاره به اینکه وظیفه مسئولان این است که زمینه زندگی مناسب برای مردم در جامعه را فراهم کنند، گفت: ایران اسلامی از ظرفیت‌های خوب مادی و معنوی برخوردار است.

مسئولان زمینه زندگی مناسب را فراهم کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت الله عبدالله نظری بعدازظهر امروز در دیدار اعضای شورای عالی استان‌های کشور با وی در منزلش در ساری با اعلام اینکه عقل و دین چراغ روشن انسانیت است، اظهار داشت: نعمت هدایت بالاترین نعمت پروردگار بعد از وجود برای انسان است.

وی تصریح کرد: خداوند نعمت هدایت را برای بشر مقدم می‌داند.

آیت‌الله‌ نظری با اعلام اینکه بشر در ناموس هدایت الهی قرار دارد، گفت: بشر در کشاکش زندگی منحرف شد ولی برای هدایت استعداد و فعلیت لازم را دارد.

وی تاکید کرد: زمین جایگاه مومنان است. بشر برای زندگی آبرومند باید تهذیب نفس را در پیش بگیرد ولی در حال حاضر مردم قدر اسلام را نمی‌دانند.

آیت الله نظری در ادامه به ورود برخی افراد در مباحث غیردینی گفت: جامعه روحانیت ما برای ورود به مسائل دینی ممتاز است و این قشر علم و دین را در کنار هم دارد.

وی در ادامه با اشاره به دیداری که با امام خمینی(ره) داشتند، گفت: در دیداری که به عنوان شاگرد در محضر ایشان حضور یافتم امام به من گفت، ایران می‌تواند غذای روزانه 180 میلیون نفر را تامین کند.

این استاد حوزه درباره مسئولان استان مازندران گفت: مسئولان مازندران سعی بر خدمت‌رسانی دارند و خدمت به مردم دارای بالاترین اجر نزد خداوند است.

آیت الله نظری با اشاره به ساده زیستی امام(ره) و رهبر انقلاب اسلامی ایران گفت: هر دو رهبر ایران اسلامی فاقد منزل شخصی برای خویش بودند.

وی در پایان گفت: وظیفه مسئولان  این است که زمینه زندگی مناسب برای مردم در جامعه را فراهم کنیم، ایران اسلامی از ظرفیت‌های خوب مادی و معنوی برخوردار است.

انتهای پیام/86004/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول