اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر نخستین همایش تخصصی استاندارد‌سازی مدارس:

ارتقای نظام آموزشی با استاندارد‌سازی مدارس امکان‌پذیر است

مدیر نخستین همایش تخصصی استاندارد‌سازی مدارس گفت: ارتقای نظام آموزشی و حوزه تعلیم و تربیت با استفاده از استاندارد‌سازی مدارس در حوزه‌های مختلف امکان‌پذیر بوده و استاندارد‌سازی مدارس باید در سطح کشور نهادینه شود.

ارتقای نظام آموزشی با استاندارد‌سازی مدارس امکان‌پذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، امین احمدی ظهر امروز در نخستین همایش تخصصی استاندارد‌سازی مدارس با بیان اینکه این همایش برای نخستین‌بار در سطح کشور برگزار می‌شود، اظهار کرد: برگزاری این همایش در اصفهان با رویکرد استاندارد آموزشی 10015 صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه استاندارد آموزشی 10015 یکی از ویژه‌ترین استاندارد‌ها در زمینه آموزش است، اضافه کرد: در این استاندارد آموزشی دنیایی از مفاهیم و مطالبات آموزشی نهفته و این استاندارد برای ایجاد اجرا و نگهداری فرایند آموزشی معلمان و نیرو‌های فعال در مدارس به میزان بسیاری مؤثر است.

مدیر نخستین همایش تخصصی استاندارد‌سازی مدارس با اشاره به یکی از نیاز‌های امروز کشور در حوزه آموزش تصریح کرد: ارتقای نظام آموزشی و حوزه تعلیم و تربیت با استفاده از استاندارد‌سازی مدارس در حوزه‌های مختلف امکان‌پذیر بوده و استاندارد‌سازی مدارس باید در سطح کشور نهادینه شود.

وی به هدف از برگزاری این همایش در پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: ارتقای نظام آموزشی در حوزه‌های مختلف اداری، آموزشی و تربیتی از جمله مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش به شمار می‌رود و امیدواریم در سال‌های آتی نظام آموزشی کشور به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند.

احمدی با بیان اینکه این همایش برای نخستین‌بار در سطح کشور در اصفهان برگزار شده است، تأکید کرد: درصدد برگزاری این همایش به صورت مستمر در سایر استان‌های موجود در سطح کشور هستیم، اما تحقق این موضوع به تأمین زیر‌ساخت‌های مورد نیاز از سوی مسئولان بستگی دارد.

وی با تأکید بر اینکه در راستای استاندارد‌سازی نظام آموزشی باید به آموزش توأم مدیران و مسئولان توجه شود، افزود: در بسیاری از موارد، آموزش مدیران امری غیر‌ضروری است، اما مدیران باید در کنار معلمان و سایر افراد فعال در مدرسه در زمینه‌های مختلف آموزش داده شوند.

انتهای پیام/63004/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول