اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطنقه جنوب کشور:

قیمت آرد و نان افزایش نمی‌یابد

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه جنوب کشور گفت: با تلاش‌های انجام شده قیمت آرد و نان در حال حاضر افزایش پیدا نمی‌کند.

قیمت آرد و نان افزایش نمی‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سید غفار رضوی‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران شیراز اظهار داشت: به علت بارندگی‌های خوب سال زراعی جاری، از 15 فروردین ماه، 30 هزار تن گندم با نرخ تضمینی از کشاورزان و بخش خصوصی جنوب کشور خریداری شده است.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته خرید گندم معمولی با افت مفید و غیرمفید هر کیلویی 720 تومان و گندم درم با همین افت، 750 تومان از کشاورزان خریداری شده که با احتساب این میزان، نسبت به سال گذشته  شاهد رشد افزایش قیمت خرید گندم بوده‌ایم.

مدیرعامل شرکت غله جنوب کشور تصریح کرد: این شرکت در سال جاری از 120 مرکز سازمان تعاون روستایی، کارخانجات آرد، سیلوها و انبارها به صورت شبانه‌روزی گندم تحویل گرفته است.

رضوی‌پور با اشاره به اینکه به دلیل پاک و بالا بودن کیفیت گندم در فارس و برخورداری از عمر مفید و غیر مفید یک به یک این محصول، برای خرید هر کیلو گندم معمولی 730 تومان به کشاورزان پرداخت می‌شود، افزود: با توافقی که با کارخانه‌های آرد صورت گرفت، کشاورزان گندم را به طور مستقیم تحویل و از طریق کارخانه کرایه حمل بار پرداخت می‌شود.

این مسئول اذعان داشت: از ابتدای مهر ماه سال جاری نیز با تامین اعتبار 3 میلیارد تومانی شاهد بهره‌برداری از سه سیلوی فلزی گندم در شهرهای کازرون، داراب و اقلید خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت غله جنوب کشور د پایان متذکر شد: از یک میلیون و 600 هزار تن گندم  تولید شده در استان فارس، پیش‌بینی می‌شود یک‌میلیون و 200 هزار تن آن از کشاورزان خریداری شود.

انتهای پیام/‌2448/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول