اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای سومین سال متوالی

دوچرخه‌سواران خلخالی عازم مشهد شدند

دوچرخه‌سواران خلخالی برای سومین سال متوالی عازم مشهد مقدس شدند.

دوچرخه‌سواران خلخالی عازم مشهد شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دوچرخه‌سواران خلخالی ظهر امروز با بدرقه امام جمعه و فرماندار شهرستان خلخال و جمعی از مسئولان این شهرستان در محل استادیوم تختی خلخال برای سومین سال پیاپی عازم مشهد مقدس شدند.

علی سندانی، علی مطلبی و تقی جعفر‌قلی‌پور سه سال متوالی است که در سالروز آزادسازی خرمشهر مسیر خلخال تا شهر مقدس مشهد را رکاب می‌زنند.

این دوچرخه‌سواران مسیر هزار و 250 کیلومتری از خلخال تا شهر مشهد را در طول 10 روز رکاب خواهند زد و در مسیر خود از شهرهای استان گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی تا زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) عبور خواهند کرد.

دوچرخه‌سواران خلخالی در گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل هدف اصلی خود را تحقق شعار سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مقام معظم رهبری عنوان کردند و بیان داشتند که در سالروز آزاد‌سازی خرمشهر در مشهد‌الرضا خواهند بود.

علی سندانی مسئول گروه دوچرخه‌سواران اعزامی به مشهد گفت: در سفرهای بعدی قصد داریم از شهر خلخال تا حرم سیدالشهدا در شهر کربلا را رکاب بزنیم.

این دوچرخه‌سواران با ابراز خوشحالی از سفر به سوی بارگاه ملکوتی امام هشتم اعلام کردند که نائب‌الزیاره اهالی خلخال خواهند بود.

گفتنی است هزینه سفر دوچرخه‌سواران خلخالی به مشهد مقدس را یک شرکت بین‌المللی در خلخال تقبل کرده است.

انتهای پیام/62008/غ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول