اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آمل خبر داد

نخستین هتل آمل سوم خرداد بهره‌برداری می‌شود

شهردار آمل گفت: نخستین هتل شهر آمل سوم خرداد به بهره‌برداری می‌رسد.

نخستین هتل آمل سوم خرداد بهره‌برداری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، احمد امیرسلیمانی صبح امروز در حاشیه بازدید از طرح‌های شهری آمل با اعلام رضایت از روند بهسازی و تجهیز هتل شهرداری توسط شرکت تعاونی سهام عدالت آمل که با سرعت و برنامه زمان‌بندی قابل قبولی در حال اجرا است، اظهار داشت: تنها هتل شهر آمل طبق قولی که به مردم دادیم در سال‌جاری همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر بهره‌برداری می‌شود تا آرزوی دیرینه مردم آمل محقق شود.

شهردار آمل ضمن ابراز خرسندی از اقدامات صورت گرفته در این هتل برای رفاه حال مسافران تصریح کرد: بدون شک ایجاد اینگونه فضاها از نیازهای ضروری شهر آمل است و در آینده نزدیک نیاز به احداث هتل‌های دیگر با چنین امکاناتی بیش از پیش احساس می‌شود.

امیرسلیمانی ابراز امیدواری کرد با افتتاح این هتل زمینه برای افزایش رونق اقتصادی شهر آمل، توسعه شهر، ایجاد اشتغال موثر و مولد و نیز رضایتمندی حداکثری مردم فراهم شود.

عملیات نصب مرحله دوم طرح پلاک‌کوبی واحدهای مسکونی و تجاری شهر آمل به منظور اطلاع‌رسانی دقیق، تامین رفاه، آسایش و ارائه خدمات بهینه به شهروندان آغاز شده است.

وی یادآور شد: در مرحله اول این طرح از حدود 85 هزار پلاک سطح شهر بالغ بر 10 هزار و 355 پلاک با همکاری اداره پست این شهرستان نصب شد و در مرحله دوم 10 هزار و 488 پلاک در حال نصب است.

امیرسلیمانی اظهار داشت: با توجه به حساسیت کار و لزوم نصب صحیح پلاک‌ها یک نفر به عنوان بازرس و کارشناس ناظر بر نصب پلاک‌ها نظارت دارند.

شهردار آمل در زمینه مزایای اجرای این طرح گفت: ارسال آسان مرسولات پستی به درب منازل و شناسایی دقیق آدرس‌ها از جمله مزایای اجرای این طرح است.

وی تصریح کرد: همزمان با اجرای این طرح، طرح نامگذاری معابر فاقد نام و یا معابر فاقد تابلو نیز در حال انجام است.

امیرسلیمانی در پایان از شهروندان خواست تا در هنگام نصب پلاک‌ها با مامورین نصب، همکاری لازم را داشته باشند.

 انتهای‌پیام/86011/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول