اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری ایران(آذربایجان)

تیم‌های مالزی و ترکیه اسامی خود را اعلام کردند

تیم‌های ترنگانا مالزی و شکراسپور ترکیه اسامی خود را برای حضور در بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران(آذربایجان) اعلام کردند.

تیم‌های مالزی و ترکیه اسامی خود را اعلام کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی، بر این اساس تیم کونیا ترکو شکر اسپور ترکیه برای دومین سال متوالی در بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران(آذربایجان) حضور می‌یابد.

تیم شکر اسپور ترکیه در تور بیست و هشتم تغییرات زیادی نسبت به دوره قبلی انجام داده و تنها یک رکابزن خود را از دوره قبل حفظ کرده و آن سکاتین دزکیرلی بوده که در دوره بیست و هفتم به مقام چهل و پنجم رسیده و تیم شکراسپور در کل تیمی دوره هفتم در رده هفتم با زمان 69 ساعت و 56 دقیقه و 46 ثانیه ایستاد.

این تیم ترکیه‌ای در دوره بیست و هشتم با ترکیب انری میزایف قراقستانی، بهجت اوستا، بکیرباکی اکیرسان، سکاتین دزکیرلی، الهان سلیک، مصطفی سایار، راسمین ریس و سرحات سرت به مربیگری محمد سافاکی حضور می‌یابد.

تیم ترنگانا مالزی نیز که دیگر تیم ناشناخته‌ای به تور بیست و هشتم است با رکابزنان کاملا مالزیایی شرکت می‌کند و با ترکیب محمد حریف صالح، محمد زمیر صالح، محمد شهرول مت امین، محمد صافی مات سنان، محمد نوریم روسدی، محمد سافول عزیز، امیر فخرالدین مازوکی نور به مربیگری سباستین دوکلاس فرانسوی حضور می‌یابد.

تیم‌های اموری ویتا اوکراین، دوکلا پراک چک، بریسا اسپور ترکیه، سی سی ان صربستان، رودی پروجکت آلمان، ترنگانو مالزی و شکر اسگورت ترکیه و تیم‌های ملی الجزایر، سوریه، جمهوری آذربایجان، قزاقستان، آلبانی، هنگ کنگ و ازبکستان 14 تیم خارجی در این رقابت‌ها هستند.

تیم‌های باشگاهی پتروشیمی تبریز، دانشگاه آزاد، آینده، آینه زمانی تیم دوم تبریز و شهرداری ارومیه 5 تیم ایرانی حاضر در رقابت‌ها خواهند بود.

در بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران(آذربایجان) 19 تیم داخلی و خارجی حضور دارند و رکابزنان مسیر استان‌های آذربایجان‌شرقی و آذربایجان‌غربی را در 892 کیلومتر در 6 مرحله رکاب خواهند زد.

152 ورزشکار و 203 نفر دست اندرکار اجرایی از جمله سه داور بین المللی و نمایندگان فدراسیون جهانی در برگزاری این رویداد ورزشی شرکت می‌کنند.

بیست و هشتمین دوره از این تور بین المللی در شش مرحله در مسیرهای تبریز، مراغه، ارومیه، خوی، جلفا و مرحله پایانی در تبریز برگزار می‌شود.

مرحله اول این تور در اول خرداد در مسیر 128 کیلومتری تبریز به مراغه بوده و ورزشکاران شرکت کننده پس از یک روز استراحت، در مرحله دوم مسیر 192 کیلومتری این شهرستان تا ارومیه را رکاب خواهند زد.

رکابزنان پس از طی مراحل مختلف، در مرحله پایانی در پارک ائل گلی تبریز به خط پایان و نهایی این رویداد ورزشی خواهند رسید. 

انتهای پیام/60002/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول