اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نوروز امسال

خراسان شمالی رکورددار پایین‌ترین کشته‌های تصادف سر صحنه بود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: این استان در نوروز امسال رکورددار پایین‌ترین کشته‌های تصادف در سر صحنه در بین استان‌های کشور بود.

خراسان شمالی رکورددار پایین‌ترین کشته‌های تصادف سر صحنه بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد عطاءالله قادری پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح سوله انبار امدادی چمن‌بید در غرب خراسان شمالی با اشاره به تعامل و همگرایی دستگاه‌های عضو مدیریت بحران استان تاکید کرد: این دستگاه‌ها به هنگام حوادث پای کار هستند.

وی ظهار کرد: این تعامل سبب شده تا خراسان شمالی در نوروز امسال رکورددار پایین‌ترین کشته‌های تصادف در سر صحنه باشد.

قادری افزود: تمامی دستگاه‌های عضو مدیریت بحران استان به ویژه هلال احمر به هنگام حوادث فعالیت‌های خوبی را انجام می‌دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی هم با اشاره به مشخصات سوله انباری امدادی چمن بید تصریح کرد: این انبار در 288 متر زیربنا و با اعتبار 995 میلیون ریال احداث شده است.

حامد سجادی مساحت زمین انبار اجرا شده را سه هکتار عنوان کرد و گفت: حصار کشی این پایگاه از برنامه‌های این جمعیت به شمار می‌رود.

وی گفت: در ایام زمستان سال گذشته مسافران زیادی که به خاطر برف و کولاک در این پایگاه اسکان یافتند، در زمستان 2 سال قبل صرفاً در یک شب 2 هزار نفر از مسافران در این مجموعه اسکان داده شدند.

فرماندار مانه و سملقان نیز با اشاره به اینکه این شهرستان پر حادثه‌ترین شهرستان خراسان شمالی به شمار می‌رود، خواستار اختصاص تجهیزات امدادی و همچنین پایگاه‌های امداد و نجات مورد نیاز شد.

سید محمدرضا هاشمی عبور سالانه 15 تا 20 میلیون نفر از این محور ارتباطی را برشمرد و خاطرنشان کرد: شهرستان مانه و سملقان در حوزه امداد و نجات نگاه ویژه‌ای را می‌طلبد.

به گزارش فارس، معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، قائم مقام سازمان امداد و نجات جمعیت و شماری از مسئولان خراسان شمالی در این آیین شرکت داشتند.

مسئولان هلال احمر جمهوری اسلامی به منظور شرکت در آیین افتتاح 6 پروژه هلال احمر به خراسان شمالی سفر کرده‌اند.

این پروژه‌ها شامل، پایگاه امداد و نجات بین شهری کشانک، سوله انبار امدادی چمن بید، پایگاه امداد و نجات بین شهری دو راهی ایرج، پایگاه امداد و نجات امام سجاد (ع) شیروان، پایگاه امداد و نجات بین شهری امام رضا (ع) فاروج و سوله انبار امدادی جاجرم است.

انتهای پیام/63002/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول