اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از مناظره «‌چه کسی انحرافی است» در قزوین

رمضانی: احمدی‌نژاد 3 سال است در مرخصی به‌ سر می‌برد

مدرس مؤسسه امام خمینی گفت: بی‌قانونی احمدی‌نژاد برای همراهی مشایی در ستاد انتخابات تنها به یک ساعت مرخصی مربوط نمی‌شود بلکه احمدی‌نژاد دو سه سال است که در مرخصی به سر می‌برد.

رمضانی: احمدی‌نژاد 3 سال است در مرخصی به‌ سر می‌برد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام علی رمضانی در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی که با حضور حجت‌الاسلام بهمن شریف‌زاده در دانشگاه بین‌‌المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد به سئوالات کتبی و شفاهی دانشجویان این دانشگاه پاسخ داد که در ذیل می‌آید.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا و با چه ملاکی جریان انحرافی را استخراج شده از سخنان مقام معظم رهبری می‌دانید، اظهار داشت: ولی فقیه در جریان مشایی حکم صادر کرد و به رئیس جمهور اعلام کرد لازم است تا مشایی را برکنار کند ولی آقای رئیس جمهور بازی درآوردند و در جریان وزیر اطلاعات نیز 11 روز خانه نشین شدند.

رمضانی عنوان کرد: مقام معظم رهبری پس از اعلام برکناری وزیر اطلاعات از سوی احمدی‌نژاد به وی می‌گویند: وزیر اطلاعات باید فرد مجتهد باشد ولی احمد‌ی‌نژاد می‌گوید من سرپرستی وزارتخانه را برای سه ماه انجام می‌دهم که سپس قهر کرده و 11 روز خانه‌نشین می‌شود و معظم‌له نیز مستقیماً نامه را خطاب به وزیر می‌زنند.

وی تصریح کرد: ما همان طور که از مرجع تقلید حرف‌شنوی داریم از مقام معظم رهبری نیز باید حرف‌شنوی داشته باشیم نه اینکه حکم رهبر را اطاعت نکنیم. آقای احمدی‌نژاد بیش از همه قانون را رعایت نکردند و این عدم رعایت قانون توسط ایشان جوانان را ناامید می‌کند.

وی اظهار کرد: ایشان نه تنها یک ساعت بلکه دو سه سال است به مرخصی رفته و مردم نیز این جریان را پی ‌کار خودش خواهد فرستاد.

رمضانی اذعان داشت: لنکرانی، احمدی‌نژاد 84 منهای ضعف‌های اوست؛ قرآن یادآوری می‌کند که فرزندان قدر پدر و مادر خود را بدانند و به آنها احترام کنند ولی به پدر و مادرها چنین یادآوری را نمی‌کنند زیرا پدر و مادر به صورت فطری فرزندش را فراموش نخواهد کرد و امروز آقایانی که فرزندان‌شان در دامن سرویس‌‌های جاسوسی غرب زندگی می‌کنند باید به فکر خود و فرزندان‌شان باشند.

رمضانی خاطرنشان کرد: اینکه مشایی را معجزه امام(ره) بنامیم توهین به امام خمینی، انقلاب و شهدا است. اگر مشایی تأیید صلاحیت شود ما تمکین می‌کنیم ولی اگر رد صلاحیت شد آقای شریف‌زاده و دوستانش تضمین می‌دهند که از این مسئله تمکین کنند.

البته شریف‌زاده نیز در خاتمه در پاسخ به این سئوال رمضانی خطاب به حاضران گفت: من ملزم به پاسخ نیستم چون ایشان در مقام سئوال کردن نیستند.

انتهای پیام/2667/ق40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول