اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نخستین فرماندار سوادکوه شمالی معارفه شد

نخستین فرماندار سوادکوه شمالی با حضور مسئولان محلی معارفه شد.

نخستین فرماندار سوادکوه شمالی معارفه شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، نخستین فرماندار سوادکوه شمالی ظهر امروز معارفه شد. 

امام جمعه شیرگاه در این مراسم با تقدیر از همه کسانی که برای تبدیل بخش شیرگاه به فرمانداری سوادکوه شمالی تلاش کرده‌اند، گفت: ما نباید خودخواهی داشته باشیم و بنا بر حدیث شریف «کسی که شکر خلق را به جا نیاورد، شکر خالق را هم نمی‌تواند به جا بیاورد» باید با اخلاص رفتار کنیم.

حجت‌الاسلام محمد مهدوی از علی ادیانی‌راد نماینده سابق مردم سوادکوه در مجلس به دلیل انجام مقدمات تبدیل بخش شیرگاه به سوادکوه شمالی، بخشدار شیرگاه، شهردار و شورای اسلامی و نمایندگان حوزه انتخابیه تشکر و خاطرنشان کرد: سرحلقه همه تلاش‌های ارتقای سوادکوه شمالی، میرحسن موسوی رئیس سوادکوهی دفتر رئیس جمهور بوده است.

وی با تاکید بر اینکه به عنوان امام جمعه، دخالتی در عزل و نصب فرماندار ندارد، یادآور شد: انتظار ما از استاندار و مسئولان استانی آن است که فعالیت‌های فرهنگی و خدمت‌رسانی به مردم را در اولویت خود قرار دهند.

امام جمعه شیرگاه با تاکید بر اینکه وظیفه داریم تا مطالبات مردم را بیان کنیم، گفت: هر کسی که توان کار را ندارد و مسئولیت بپذیرد، خیانت کرده است.

مهدوی خاطرنشان کرد: شهرستان نوپای سوادکوه شمالی نیاز به فعالیت گسترده دارد و فرماندار سوادکوه شمالی باید با اولویت قرار دادن وحدت این شهرستان در استقرار ادارات و نهادهای جدید این شهرستان برنامه‌ریزی کند.

استقرار فرمانداری، مقدمه‌ای برای رفع محرومیت سوادکوه شمالی باشد

کمال علیپور نیز در پیامی به مراسم افتتاح فرمانداری سوادکوه شمالی با تبریک تشکیل فرمانداری شمالی به مردم، گفت: امیدوارم ارتقای بخش شیرگاه به فرمانداری سوادکوه شمالی، مقدمه‌ای برای رفع محرومیت آن باشد.

نماینده سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور خود در مجلس شورای اسلامی و عدم حضورش در مراسم معارفه یادآوری کرد: حضور دفاع از حقوق مردم در تصویب بودجه، ضرورت حضور من در مجلس شورای اسلامی بوده است.

کمال رستمعلی، فرماندار سوادکوه شمالی شد

عزیر باقری فرماندار سوادکوه با تاکید بر این مطلب که در دوران فرمانداری خود هیچ تفاوتی را بین شهرهای زیراب، پل سفید، شیرگاه و آلاشت قائل نبوده است، گفت: امیدوارم با استفاده از توانمندی‌های شیرگاه شاهد رشد و توسعه آن باشیم.

در ادامه این مراسم، کمال رستمعلی به عنوان سرپرست فرمانداری سوادکوه شمالی و کیوان موسی‌پور که بخشدار شیرگاه بود به عنوان معاون این فرمانداری معرفی شد.

سوادکوه شمالی در شمالی‌ترین قسمت منطقه شهرستان سوادکوه قرار دارد و از شمال به شهرستان قائمشهر، از جنوب به منطقه سرخکلا زیرآب و از شرق به منطقه دودانگه ساری و از غرب به بخش غربی شهرستان بابل منتهی می‌شود.

شهرستان تازه تاسیس سوادکوه شمالی دارای 112 شهید، 165 جانباز و 10 آزاده است.

انتهای پیام/86015/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول