اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشن نیکوکاری صورت گرفت

کمک 150 میلیون تومانی تویسرکانی‌ها به مددجویان

مدیر کمیته امداد تویسرکان نیک‌اندیشی مردم خیر شهرستان را بی‌مثال خواند و گفت: سال گذشته در جشن نیکوکاری 144 میلیون 973 هزار و 50 تومان به مددجویان ‌امداد کمک‌رسانی شد.

کمک 150 میلیون تومانی تویسرکانی‌ها به مددجویان

تیمور کرمی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در تویسرکان با اشاره به اینکه در روایات و آیات خداوند بر نیکی و احسان کردن انسان‌ها نسبت به یکدیگر تأکید زیادی شده است، اظهار داشت: نهادینه شدن احسان کردن به همنوع در بستر جامعه در بین اقشار مختلف، نرخ ضریب بسیاری از ناهنجاری‌ها و معضلات را به صورتی چشمگیر کاهش می‌دهد.

وی، کم شدن فاصله طبقاتی اجتماع و خودکفایی افراد محروم را از رهاوردهای کمک و هم‌یاری خواند و ابراز داشت: یاری کردن همنوعان ضمن خیر دنیوی، ذخیره‌ای ارزشمند و میراثی مستمر و فنا‌ناپذیر برای انسان می‌شود.

مدیر کمیته امداد تویسرکان، شکوفا‌سازی نیروهای خلاق را خیراتی مداوم برای خیران نیک‌اندیش برشمرد و تأکید کرد: هرگاه یک انسان با یاری خیرخواهانه مردم خیر، فعال و پویا می‌شود، این عمل ضمن رشد و بالندگی فرد نیازمند، سبب ترقی زندگی چندین شخص بی‌بضاعت دیگر نیز خواهد شد.

وی، خیر رساندن را عاملی مهم در پیشرفت و توسعه کشور ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: کمک‌های خیران و مردم نیک‌اندیش برای امور متفاوت و در مناسبت‌های مختلف، وحدت و همدلی را تقویت و همچنین سبب تقویت، تحکیم و تعمیق وحدت بیشتر در لایه‌های کشور ایران اسلامی در برابر هجوم‌ دشمنان اسلام و انقلاب می‌شود.

کرمی‌مقدم، کمیته امداد امام خمینی (ره) را یکی از نهادهای با اثرگذاری بسیار بالا در خصوص خودکفاسازی با همت و همکاری همه‌جانبه ملت ولایتمدار و خیر دانست و عنوان کرد: مردم متدین و نیکوکار ما با لبیک به فرمان امام (ره) برای ریشه‌کن کردن فقر تاکنون گام‌های بزرگی را در سطح کشور برداشته و در همه زمان‌ها همکاری عمیقی را با کمیته ‌امداد دارند.

وی، جشن‌ ملی نیکوکاری را نمونه بارز حرکت بی‌بدیل و حماسه‌آفرینی ملت همیشه در صحنه ایران دانست و تأکید کرد: ملت هوشیار ما در همه عرصه‌ها و زمان‌ها با توکل به خدا و توسل ‌اهل‌ بیت(ع) و تبعیت بی‌چون و چرا از مقام ولایت فقیه با حماسه‌سازی‌های تاریخ‌ساز خود همه دشمنان داخلی و خارجی را به ذلت کشاندند.

مدیر کمیته‌امداد تویسرکان با اشاره به اینکه فقر عنصر اصلی و ریشه اکثر بزه‌هاست، تصریح کرد: خودکفا‌شدن هر فرد بی‌بضاعت در جامعه، همراه با رشد و توسعه روزافزون کشور موجب قوی شدن بنیه پولی هم می‌شود.

وی در بخشی از سخنان خود نیک‌اندیشی مردم خیر شهرستان را بی‌مثال خواند و ابراز داشت: در سال گذشته مردم خیر تویسرکان در قالب جشن نیکوکاری مبلغ 144 میلیون 973 هزار  و 50 تومان به صورت نقدی و غیر نقدی به مددجویان کمیته ‌امداد کمک کرده‌اند.

کرمی‌مقدم، تعداد پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی را در سال 91 در سطح شهرستان را 105 مورد اعلام و تصریح کرد: از مجموع تعداد پایگاه‌های جشن نیکوکاری 102 پایگاه ثابت و سه پایگاه سیار کمک خیران خیرخواه را گردآوری کردند.

وی در پایان با اشاره به اینکه اقلام جمع‌آوری شده پس از اتمام برنامه بین مددجویان توزیع شد، بیان داشت: سال 91 تعداد 10 هزار و 300 قلک نوروزی بین دانش‌آموزان مدارس شهرستان توزیع شده است.

انتهای پیام/89010/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول