اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان لار خبر داد

پیش‌بینی 160 شعبه اخذ رای در لار

فرماندار شهرستان لار استان فارس گفت: 160 شعبه اخذ رای برای انتخابات در این شهرستان پیش‌بینی شده است.

پیش‌بینی 160 شعبه اخذ رای در لار

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری لار، علی‌محمد امیری در جمع تعدادی از مسئولان این شهرستان اظهار داشت: برای نخستین بار است که انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در یک روز برگزار می‌شود و در 160 شعبه‌ اخذ رای که در لار پیش‌بینی اولیه شده، حداقل 25 نفر در روز رأی‌گیری شامل هیئت‌های بازرسی، نظارت، اجرایی، امنیتی، اعضای شعب و... مشغول هستند که باید تمام دستگاه‌های اجرایی خودروهای خود را تحویل ستاد انتخابات این شهرستان بدهند.

وی ادامه داد: بر اساس قانون تمام دستگاه‌ها موظف هستند نیازمندی‌های برگزاری انتخابات که توسط فرمانداران، بخشداران و اعضای هیئت اجرایی اعلام می‌شود را بی‌کم و کاست تأمین کنند.

امیری خطاب به مسئولان و کارمندان ادارات شهرستان لار خاطرنشان کرد: باید مراقبت کرد که در انتخابات بیت‌المال بر له یا علیه کسی استفاده نشود.

فرماندار لار گفت: در حال حاضر انتخابات هیئت اجرایی انجام شده و 13 عضو این هیئت در مرکز شهرستان برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری در لار و بخش‌های تابعه در حال حاضر مشغول برگزاری مقدمات این انتخابات هستند.

این مسئول ادامه داد: 677 نفر نامزد انتخابات شوراها در سطح این شهرستان داشته‌ایم که از سواد خواندن و نوشتن تا دکتری را شامل می‌شوند.

وی در پایان اذعان داشت: کاندیداها نیز در زمان تبلیغات یکدیگر را تخریب نکنند و فقط خود را معرفی کرده و کسانی که توانایی انجام کار برای مردم دارند در صحنه بمانند.

انتهای پیام/‌2448/ن/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول