اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

واعظ زاده در گفت‌و‌گو با فارس:

ممکن است ائتلاف گفتمانی تشکیل دهیم/ به نفع کسی کنار نمی‌روم

نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری گفت: به نفع کسی کنار نمی‌روم، اما این امکان وجود دارد که درنهایت ائتلاف گفتمانی تشکیل دهیم.

ممکن است ائتلاف گفتمانی تشکیل دهیم/ به نفع کسی کنار نمی‌روم

صادق واعظ زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان درباره همراهی احمدی‌نژاد با مشایی برای ثبت‌نام در انتخابات و صحبت‌های پیرامونی این قضیه توسط کارشناسان اظهار کرد: از دیدگاه من همه ما باید شورای نگهبان را در این مواقع فصل‌الخطاب قرار دهیم.

وی افزود: اگر هر کسی از ظن خود بخواهد درباره مسایل اظهار نظر کرده و در این ارتباط تبلیغ کند به نتایج درستی نمی‌رسیم.

عضو حقیقی شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: شورای نگهبان خود بر تمام مسایل اشراف و از آنها اطلاع دارد و مرجعی عادل برای تصمیم‌گیری درباره صلاحیت کاندیداها و تخلفات انتخابات محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: اگر کسی به این مسئله اعتراض داشته باشد قانون اجازه داده که در این باره اعتراض کند بنابراین باید شورای نگهبان را در این موارد فصل‌الخطاب قرار دهیم.

واعظ‌ زاده درباره حضور همزمان مشایی و هاشمی در لحظات آخر ثبت‌نام اظهار کرد: حضور جناح‌های مختلف در انتخابات هیجان می‌افزاید و به ویژه ازدحام روز آخر این شور و هیجان فضای انتخاباتی را بیشتر کرد.

وی افزود: اگر قضیه‌ای نیز در پشت پرده حضور همزمان این دو نفر وجود دارد من اطلاع ندارم، پس از تایید صلاحیت‌ها تمام ابهامات روشن‌تر می‌شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه چه کار می‌توان کرد که مردم تا آخر هر دولتی از عملکرد آن راضی باشند، گفت: تمام دولت‌ها در زمانی که سر کار هستند خدماتی انجام می‌دهند، اما طبیعی است که تمام فعالیت‌های آنها مورد رضایت نباشد.

وی افزود: همین دلیل مقداری نارضایتی در دور دوم انتخابات طبیعی است و همان‌طور که دولت‌های گذشته با این مسئله مواجه بوده‌اند، شاید دولت‌های آینده نیز با آن روبرو شوند.

واعظ‌ زاده تاکید کرد:  این مسئله با عملکرد دولت‌ها نیز ارتباط مستقیم دارد که با همان صمیمیتی که به مردم قول می‌دهند و آرای مردم را جلب می‌کنند برای عملی کردن وعده‌های خود فعالیت کنند که در آن صورت مردم بزرگوار ایران نیز نسبت به کوتاهی‌های آنها اغماض می‌کنند.

وی اضافه کرد: دولت‌ها نباید شکل و شمایل یک حزب را به خود بگیرند چرا که اگر دولتی این حالت را به خود بگیرد و بخواهد بر روی دولت بعد از خود اثرگذاری داشته باشد رقبا دولت را مورد تهاجم قرار می‌دهند.

این کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه مردم حس کرده‌اند که برخی روسای جمهور سابق اینگونه عمل کرده‌اند، تاکید کرد: بنابراین سعی می‌کنم اگر دولت را به دست گرفتم در پایان دور دوم ریاست جمهوری خود به صورت یک حزب عمل نکنم و به جای اینکه رهبر یک حزب قرار بگیرم همان رئیس‌جمهور سال‌های نخست باشم.

وی اضافه کرد: این نکته حایز اهمیت است که مردم دنبال پیشرفت هستند و رئیس‌جمهوری را می‌طلبند که خدماتی بهتر به آنها ارائه کند بنابراین بخشی از این نارضایتی به این مسئله برمی‌گردد.

انتهای پیام/63008/ع40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول