اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر منطقه 2 دانشگاه آزاد اعلام کرد

ارتباط با دانشگاه‌های کشورهای همجوار اولویت دانشگاه آزاد منطقه 2

دبیر منطقه 2 دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد رشته‌های جدید و ارتباط با دانشگاه‌های کشورهای همجوار را از اولویت‌های دانشگاه آزاد منطقه 2 کشور عنوان کرد.

ارتباط با دانشگاه‌های کشورهای همجوار اولویت دانشگاه آزاد منطقه 2

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی، شهریار حسن‌زاده صبح امروز در جلسه روسای دانشگاه آزاد منطقه دو که در دانشگاه آزاد خوی برگزار شد، با اشاره به موفقیت‌های منطقه دو در بین مناطق 18گانه کشور، اظهار داشت: منطقه دو دانشگاه آزاد اسلامی با 44 واحد و مرکز، 120 هزار دانشجو، 2 هزار و 600 عضو هیئت علمی و یک هزار و 965 نفر کارمند و 360 هزار متر مربع ساختمان آموزشی در سه استان، اردبیل، زنجان و آذربایجان غربی در حال فعالیت است.

وی افزود: در آینده نزدیک هفت رشته در مقطع دکتری تخصصی، یک رشته در مقطع دکتری حرفه‌ای و 161 رشته در مقطع کارشناسی ارشد به رشته‌های دانشگاه‌های منطقه دو افزوده می‌شود.

دبیر منطقه دو دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به افق 1404 منطقه دو ، گفت: تشکیل هیئت امنای استانی، گسترش رشته‌های جدید در دوره‌های تحصیلات تکمیلی و ارتباط با دانشگاه‌های کشورهای هم‌جوار از اولویت‌های دانشگاه آزاد اسلامی است که سبب ترویج و گسترش مرزهای دانش و فن‌آوری، افزایش سطح تولید علوم مهارت محور و منطبق با استانداردهای بین‌المللی و مدیریت اثربخش و کارآمد می‌شود.

انتهای پیام/61001/ط10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول