اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جمعه در کافه سینمای تالار هنر صورت می‌گیرد

اکران «کامیابی مسک» و «تووکل»

مستند «کامیابی مسک» بهترین فیلم دهمین جشن تصویرسال ایران و مستند «تووکل» برنده تندیس بخش ویژه بهترین فیلم جشنواره بین‌الملی فیلم کوتاه تهران جمعه هفته جاری در کافه سینمای تالار هنر اکران، نقد و بررسی می‌شود.

اکران «کامیابی مسک» و «تووکل»

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دو فیلم مستند «کامیابی مسک» و «تووکل» جمعه هفته جاری در کافه سینمای تالار هنر این هفته اکران می‌شوند.

مستند «کامیابی مسک» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمد صادق دهقانی که اسفندماه سال گذشته در دهمین جشن «تصویر سال» تندیس بهترین فیلم مستند را دریافت کرد، گوشه‌ای از زندگی پروفسور احمد کامیابی مسک است که در مدت 15 سال دوستی با اوژن یونسکو ،‌نویسنده و نمایشنامه‌نویس نامدار فرانسوی، ‌امتیاز ترجمه آثارش را برعهده داشت. این مستند روایت خود را با داستان معروف شازده کوچولو پیش می‌برد.

از عوامل این مستند می‌توان به مهرداد اسکویی به عنوان مشاور، کاوه قهرمان (تدوینگر)، حسین مهدوی (صداگذار)، صادق سوری و احسان عمیدیان (تصویربردار)، مهدی کریمی و حسین خزاع (صدابردار)، جواد وطنی (مدیر تولید)، دانشجویان دانشکده‌ هنرهای دراماتیک دانشگاه تهران(بازیگران) و حوزه هنری خراسان جنوبی (سرمایه گذار) اشاره کرد.

همچنین مستند «تووکل» به کارگردانی و تهیه کنندگی داوود محمدی و معصومه قاسمی به مدت 33 دقیقه است که زندگی یک پیرزن تنها، در جنگل را به تصویر کشیده است.

این مستند توانست سال گذشته تندیس بخش ویژه بهترین فیلم با موضوع پرتو ایمان در بیست و نهمین جشنوراه بین‌المللی فیلم کوتاه تهران را از آن خود کند.

از عوامل این مستند نیز می‌توان به صادق ذاکری (تصویر بردار)، ‌سید مرتضی کاظمی نیا(تدوین و صداگذار)،‌ سامی یوسفی (تدوینگر) اشاره کرد.

گفتنی است؛ این دو نمایش در سلسله اکران‌های سینمایی بهاره در کافه سینمای تالار هنر اصفهان جمعه 27 اردیبهشت ماه ساعت 16و 30 دقیقه در این تالار اکران و توسط مصطفی حیدری نقد و بررسی می‌شود.

انتهای پیام/63007/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول