اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی:

محیط زیست مجوزی برای کمپوست خراسان شمالی صادر نکرده است

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی گفت: محیط زیست استان راساً هیچ‌گونه مجوزی را برای اجرای کارخانه بیوکمپوست کنونی بجنورد صادر نکرده است.

محیط زیست مجوزی برای کمپوست خراسان شمالی صادر نکرده است

حسین آبسالان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با تاکید بر اینکه جانمایی این کارخانه با محیط زیست نبوده و استانداری سابقاً در این زمینه پیشنهاداتی ارائه کرده بود، اظهار کرد: اجرای این واحد از طریق کار گروهی انجام شد.

وی یکی از مهمترین مشکلات در کمپوست بجنورد را نبود مدیریت فنی عنوان کرد و افزود: تا زمانی که این مشکل برطرف نشود، شاهد بروز مشکلاتی در فعالیت این واحد خواهیم بود.

آبسالان همچنین در مورد پیشنهاد ساخت کمپوست جدید بجنورد هم در پشت کشتارگاه صنعتی، محل آن را نامناسب دانست و گفت: باید هرگونه اقدام در این زمینه بر اساس کارشناسی‌ها صورت بگیرد.

وی همچنین درباره خروج سنگ شکن‌ها از بجنورد اظهار کرد: صدور مجوز سنگ شکن‌ها از سوی استانداری بوده و محیط زیست برای حل مشکل آلایندگی این واحدها خروج این واحدها را از چند سال قبل انجام داده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی با اشاره به تعدد روستاها در اطراف بجنورد افزود: به هر شکل خروج سنگ شکن‌ها در هر منطقه بجنورد که انجام شود با اعتراضات و مشکلاتی مواجه است.

به گزارش فارس کارخانه کمپوست خراسان شمالی به دلیل اعتراضات ساکنان روستاهای اطراف از اواخر سال گذشته فعالیت‌های آن به حالت رکود در آمده است.

انتهای پیام/63002/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول