اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم خبر داد

خدمات رایگان پزشکی به معتکفین

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم گفت: در ایام اعتکاف خدمات رایگان پزشکی و اورژانسی به معتکفین ارائه می‌شود.

خدمات رایگان پزشکی به معتکفین

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالحسین ناصری صبح امروز در کمیته بهداشت ستاد اعتکاف شهرستان دیلم افزود: با هماهنگی اورژانس 115 و بیمارستان بقیه الله تمام معتکفین در ایام اعتکاف بصورت رایگان ویزیت می‌شوند.

وی از استقرار بهیار زن در محل اعتکاف معتکفین خبر داد و بیان داشت: به منظور رفاه حال بانوان معتکف دو بهیار زن به همراه تجهیزات پزشکی مورد نیاز بصورت شیفتی و 24 ساعته در محل اعتکاف حضور می‌یابند.

رئیس شبکه بهداشت دیلم در ادامه خاطر نشان کرد: با هماهنگی اداره تبلیغات اسامی کارت شناسایی برای تمام معتکفین صادر می‌شود و اسامی بازرسین بهداشتی برای نظارت بر محل‌های پخت غذا به تبلیغات اسامی اعلام می‌شود.

ناصری تصریح کرد: بازرسان بهداشتی شبکه بهداشت در ایام اعتکاف به منظور نظارت بر شرایط بهداشتی از محل اعتکاف و محل پخت غذای معتکفین بازدید می‌کنند.

وی گفت: بهورزان در روستاهایی که مراسم اعتکاف برگزار می‌شود مسئول نظارت بر بهداشت محل‌های اعتکاف و پخت غذا هستند.طبق سنوات گذشته کیسه زباله و صابون مایع از سوی شبکه بهداشت در اختیار اداره تبلیغات اسامی قرار می‌گیرد.

ناصری بر آموزش و اطلاع رسانی به معتکفین تاکید کرد و اظهار داشت: با هماهنگی تبلیغات اسلامی تراکت‌های بهداشتی در محل اعتکاف نصب و تراکت‌های حاوی توصیه‌های تغذیه‌ای نیز در بین معتکفین توزیع می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم از اداره تبلیغات اسلامی خواست به منظور پیشگیری از بروز بیماری‌های اسهالی به معتکفین توصیه کند از تهیه غذای خود از بیرون و غیراز محل پخت غذای در نظر گرفته شده خودداری کنند.

وی از مسئول دفتر پرستاری بیمارستان خواست در صورت بروز موارد طغیان بیماری فوراً گزارش طغیان را به واحد مبارزه با بیماری های شبکه اعلام کند.

در این جلسه سرپرست اورژانس 115، مسئولان واحدهای گسترش شبکه، بهداشت محیط و حرفه‌ای، پیشگیری و مبارزه با بیماری‌ها، بهبود تغذیه، امور عمومی، روابط عمومی، حراست و مسئول دفتر پرستاری بیمارستان حضور داشتند.

انتهای پیام/66006/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول