اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی قم:

بانوی قمی مربی تیم ملی راگبی کشور شد

نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم از انتخاب بانوی مربی قمی به عنوان مربی تیم ملی راگبی بانوان کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خبر داد.

بانوی قمی مربی تیم ملی راگبی کشور شد

ندا زمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: این مربی ارزشمند نرجس شبانی از مربیان بسیار پرتلاش و با سابقه ورزش قم در رشته‌های مختلف به خصوص رشته ورزشی راگبی است که با استفاده از تجربه و دانش وی موفقیت‌های ارزنده‌ای در مسابقات مختلف نصیب ورزش قم شده است.

وی بیان داشت: پس از درخشش تیم‌های ورزشی بانوان قم در سافت‌بال، راگبی و کریکت در سطح استان و همچنین رقابت‌های کشوری، علاوه بر اینکه استعداد و توانمندی دختران و بانوان قم به نمایش گذاشته شد، نرجس شبانی نیز به خوبی قابلیت‌های خود را در مربیگری راگبی به نمایش گذاشت.

نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم افزود: خوشبختانه مسئولان انجمن راگبی فدراسیون و کارشناسانی که از نزدیک وی را زیر نظر داشتند، به این نکته پی بردند که خانم شبانی از دانش و تجربه خوبی در این رشته برخوردار است و از داور و مربیان مستعد راگبی کشور محسوب می‌شود.

وی بیان داشت: از آغاز تمرینات تیم ملی راگبی بانوان کشورمان که با شرکت افراد دعوت شده از تیم‌های راگبی استان‌های مختلف در قالب اردوی آماده‌سازی صورت خواهد پذیرفت، خانم شبانی در کنار دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی حضور می‌یابد تا تیم ملی پرقدرتی برای مسابقات مهم برون مرزی آماده شود.

زمانی اضافه کرد: پس از موفقیتی که مسابقات قهرمانی کشور و همچنین توانمندی بالایی که بانوان راگبی باز استان‌های مختلف به نمایش گذاشته‌اند، به نظر می‌رسد اکنون می‌توانیم در آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم، به همین خاطر اردوی تیم ملی تشکیل می‌شود تا تیم ملی راگبی بانوان زیر نظر مربیان خود با انجام تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی جدی به شرایط مطلوبی دست یابد.

وی با بیان اینکه مربیان تیم‌های ملی راگبی بانوان شناخته شدند، یاد آور شد: در این زمینه انجمن راگبی فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشورمان با حکم حسن میرزا آقابیک چهار نفر را به عنوان کادر فنی تیم‌های ملی راگبی بانوان منصوب کرد.

نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم اظهار داشت:‌ بدین ترتیب هدایت راگبی بازان عضو تیم ملی بزرگسالان کشورمان به فاطمه مولایی و نرجس شبانی و همچنین هدایت تیم ملی راگبی نونهالان دختر کشورمان نیز به نازنین حسینی و زهرا نوری سپرده شد.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول