اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی گیلان:

چهار گیلانی به مرحله دوم اردوی تیم ملی راگبی راه یافتند

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی گیلان گفت: چهار گیلانی به مرحله دوم اردوی آماده‌سازی تیم ملی راگبی مردان کشورمان برای حضور در مسابقات «سید دو» آسیا راه یافتند.

چهار گیلانی به مرحله دوم اردوی تیم ملی راگبی راه یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اسماعیل شکری امروز در جمع اعضای هیئت انجمن‌های ورزشی گیلان، اظهار کرد: دور دوم تمرینات تیم‌‌ ملی راگبی با حضور 36 بازیکن در زمین شماره چهار مجموعه ورزشی آزادی تهران در حال برگزاری است.

وی افزود: در مرحله نخست، 56 ملی پوش حضور داشتند که از این تعداد شش نفر گیلانی بودند و در پایان 36 نفر به مرحله بعدی راه یافتند که از این تعداد چهار نفر گیلانی هستند.

به گفته رئیس انجمن‌های ورزشی گیلان، سینا خانزاده، بهزاد جلیلی، روزبه اندوهگین و مصطفی افتخاری در این مرحله از اردو حضور دارند.

وی اضافه کرد: قرار است ملی‌پوشان در چهار مرحله اردو حضور یابند و سپس خود را برای سفر به مالزی و شرکت در پیکارهای «سید دو» آسیا آماده کنند.

شکری گفت: پدرام بنی عامریان به عنوان سرمربی، مهدی حسنعلی مربی و محمد شریفی در نقش آنالیزور در این اردوی تدارکاتی، ملی‌پوشان را هدایت می‌کنند.

به گفته وی، 25 بازیکن به این رقابت‌ها که خرداد امسال در مالزی برگزار می‌شود حضور می‌یابند.

این مسئول اذعان کرد: این پیکارها با حضور تیم‌های ملی راگبی 15 نفره ایران، سنگاپور، هند و مالزی در ورزشگاه «پتالینگ جایا» مالزی برگزار می‌شود.

شکری با اشاره به اینکه یک تیم برتر راهی رقابت‌های «سید یک» می‌شود، خاطرنشان کرد: روز 15 خرداد امسال تیم‌های سنگاپور و هند در ساعت 15 به وقت محلی و ایران و مالزی در ساعت 17 به مصاف هم می‌روند.

به گفته وی، تیم‌های بازنده در تاریخ 18 خرداد و تیم‌های برنده روز 19 خرداد به وقت محلی بازی می‌کنند.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی گیلان، با بیان اینکه تیم نخست راهی «سید یک» می‌شود، متذکر شد: تیم آخر به «سید سه» سقوط می‌کند.

وی اذعان کرد: در مسابقات «سید سه» راگبی، تیم‌های چین، قطر، گوام و اندونزی پیکار می‌کنند و یک تیم به «سید دو» آسیا راه می‌یابد.

انتهای پیام/84002/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول