اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مقام معظم رهبری در کردستان:

سپاه در هر زمینه‌ای که لازم باشد با قدرت وارد می‌شود

نماینده مقام معظم رهبری در استان کردستان با اشاره به رسالت سپاه مبنی بر پاسداری از دستاوردهای نظام اسلامی، گفت: سپاه در هر زمینه‌ای که لازم باشد با تمام توان وارد می‌شود.

سپاه در هر زمینه‌ای که لازم باشد با قدرت وارد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در دیدار با فرمانده و معاونت‌های مختلف سپاه بیت‌المقدس در سنندج اظهار کرد: سپاه کلمه طیبه‌ای است که منشأ خدمات زیادی برای نظام اسلامی و ملت ایران شده است.

به گفته وی، پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن برعهده سپاه پاسداران گذاشته شده است و هیچ ارگان دیگری چنین مأموریتی را ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان این وظیفه را وظیفه‌ای سنگین دانست که پاسداران در قالب سپاه آن را عهده‌دار شده‌اند و تا به حال در این راستا موفق عمل کرده‌اند.

حسینی‌شاهرودی اضافه کرد: سپاه علاوه بر مأموریت‌های ذاتی خویش، در هر زمینه‌ای که نیاز به وجود آن باشد وارد شده و به دستگاه‌های دیگر در زمینه خدمت به مردم کمک کرده است و این شایسته تقدیر است.

وی عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منشأ امنیت و آرامش در داخل و خارج است و مسیر حاکم کردن ارزش‌های دین اسلام در جهان را در پیش گرفته است.

وی در ادامه به مأموریت‌های سپاه در استان کردستان اشاره کرد و با بیان اینکه اقدامات سپاه در کردستان نمود عینی دارد و شایسته تقدیر است، گفت: ویژگی‌های خاص کردستان بر حساسیت مأموریت‌های سپاه می‌افزاید.

حسینی‌شاهرودی، انتظار از سپاه بیت‌المقدس در کردستان را غیر انتظار از سپاه‌ سایر استان‌های کشور خواند و افزود: هرچند فعالیت‌های سپاه در زمینه مأموریت اصلی آن و سایر بخش‌ها قابل‌قبول است، اما باید بیشتر از این‌ها وارد شود که بحمدالله این روحیه در مسئولان این نهاد ارزشی وجود دارد.

نماینده مقام معظم رهبری در استان کردستان اضافه کرد: به اعتراف دوست و دشمن اکنون امنیت کردستان پایدار و مردمی است و این به کمک نیروهای انقلاب اسلامی و سپاه تأمین شده است.

وی در پایان تأکید کرد: سپاه بیت‌المقدس باید رویکرد خود را در زمینه اقدامات محرومیت‌زدایی، فضاسازی فرهنگی، مدیریت اجرای پروژه‌های اشتغالزایی برای تأمین نیازهای مردم و رفع دغدغه آنان و کمک به رونق اقتصاد منطقه استمرار بخشد؛ کما اینکه این مهم به خوبی پیش می‌رود.

انتهای پیام/79001/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول