اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون ایران در اتاق بازرگانی مسکو مطرح کرد

مردم روسیه عاشق کالای ایرانی هستند / روابط تجاری را گسترش می‌دهیم

رئیس کمیسیون ایران در اتاق بازرگانی مسکو با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در فناوری پیشرفته و نانوتکنولوژی دارای جهش بسیار چشمگیری است، گفت: جایگاه ایران در این زمینه بالاتر از روسیه است.

مردم روسیه عاشق کالای ایرانی هستند / روابط تجاری را گسترش می‌دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، «رجب صفر اف» عصر امروز در جلسه اتاق بازرگانی گیلان با اشاره به بازدیدهای خود از پروژه احداث پل‌های این شهر، اظهار کرد: پل‌هایی که در ایران و رشت در حال ساخت است، دارای تکنولوژی بسیار بالاست.

وی افزود: ساخت پل‌ها به ویژه پل باستانی‌شعار رشت مهندسی بوده و از جمله مدرن‌ترین پل‌های دنیاست.

این مسئول روسی تونل‌های ایران را با تکنولوژی بالا دانست و اذعان کرد: این تونل‌ها در دنیا بی‌نظیر است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در فناوری پیشرفته و نانوتکنولوژی دارای جهش بسیار چشمگیری است، گفت: جایگاه ایران در این زمینه بالاتر از روسیه است.

صفر اف، بازاریابی را از موضوع‌های مهم در روابط تجاری دو کشور ایران و روسیه عنوان کرد و افزود: برای این مسئله اقدامی صورت نگرفته است.

وی با تصریح بر اینکه مردم روسیه عاشق کالای ایرانی هستند، خاطرنشان کرد: اگر در این زمینه حرکتی صورت گیرد و کالای ایرانی بیشتر معرفی شود حجم تبادلات تجاری افزایش می‌یابد.

رئیس کمیسیون ایران در اتاق بازرگانی مسکو، افزایش حجم تجاری روسیه با ایران را موجب رشد اقتصادی و افزایش نفوذ ایران دانست و گفت: این امر اشتغالزایی را به همراه دارد.

وی نقش اتاق بازرگانی در افزایش حجم تبادلات تجاری بین دو کشور را بسیار تاثیرگذار خواند و تصریح کرد: ما می‌توانیم ظرفیت‌های اقتصادی ایران و گیلان را به مردم روسیه معرفی کنیم.

صفر اف، ایران را تنها کشوری خواند که می‌تواند روابط تجاری و اقتصادی را به خوبی پوشش دهد.

وی اذعان کرد: ایران تنها نقطه انگیزه بسیاری از شرکت‌هایی که دارای تکنولوژی جدید هستند و می‌خواهند آن را به ایران معرفی کنند، است.

انتهای پیام/2300/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول