اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اصرار معنادار جواهری ادامه دارد

برکناری قریب الوقوع ابرقویی‌نژاد در راه است

با وجودی که اقدامات اخیر مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان برای برکناری رئیس هیئت فوتبال جواب نداده است اما جواهری به شدت بر انجام این تغییر مصر بوده وموافقت وزارت ورزش و جوانان را نیز دریافت کرده است.

برکناری قریب الوقوع ابرقویی‌نژاد در راه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، روند تغییر و تحول در هیئت فوتبال استان اصفهان که از اسفند ماه سال گذشته کلید خورده بود، همچنان ادامه دارد.

اواخر اسفند ماه سال جاری بود که فدراسیون فوتبال با گزینه پیشنهادی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان برای سرپرستی هیئت فوتبال این استان مخالفت کرده تا دامنه تغییرات به سال جاری کشیده شود.

اصرار مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان برای برکناری علی‌اکبر ابرقویی‌نژاد از ریاست هیئت فوتبال موجب شد تا طی هفته‌های گذشته اقدامات زیادی در این راستا صورت بگیرد که نتیجه‌ای را در بر نداشت.

با این حال جواهری که در این مدت ثابت کرده هر تصمیمی را، فارغ از درستی یا نادرستی آن به مرحله اجرایی خواهد رساند، در این مورد نیز مصر به کنار زدن ابرقویی‌نژاد بوده و با توجه به مخالفت صریح فدراسیون فوتبال، از طریق وزارت ورزش و جوانان وارد شده است.

گفته می‌شود جواهری موافقت وزارت ورزش برای برکناری رئیس هیئت فوتبال را گرفته که این مساله در گفت‌وگوی معاون اداره ورزش و جوانان استان اصفهان با خبرنگار فارس مورد تایید قرارگرفت تا مشخص شود که شخص مدیر کل تصمیم گرفته تا پیش از اینکه شرایط کشور وارد فاز انتخاباتی شود، صندلی ریاست را از زیر پای ابرقویی‌نژاد دربیاورد.

ابرقویی‌نژاد که همچنان روی صندلی ریاست هیئت فوتبال تکیه زده است، روز گذشته در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اعلام کرد که از سوی مسئولان بالادست به وی توصیه شده در رابطه با حاشیه‌های به وجود آمده سکوت اختیار کند اما به نظر می‌رسید با توجه به ورود وزارت ورزش و جوانان به این مساله و اصرار معنادار جواهری برای برکناری ابرقویی‌نژاد، این تصمیم در روزهای آینده اجرایی شود، مگر اینکه همان مسئولانی که با رئیس هیئت فوتبال توصیه سکوت کرده‌اند، از مجراهای دیگر وارد شوند و آقای مدیرکل را در تصمیمش ناکام کنند.

انتهای پیام/63006/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول