اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور گناباد:

ارتقای بصیرت در بعد سیاسی از وظایف اصلی دانشگاهیان است

رئیس دانشگاه پیام‌نور گناباد گفت: در بعد سیاسی افزایش بصیرت و آگاه‌سازی افراد جامعه برای حضور پرشور در انتخابات از وظایف اصلی دانشگاه و دانشگاهیان است که می‌تواند نقش مهمی در تحقق شعار سال داشته باشد.

ارتقای بصیرت در بعد سیاسی از وظایف اصلی دانشگاهیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، کاظم گلباف عصر امروز در جمع کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شهرستان اظهار داشت: دانشگاه‌ها اهمیت و نقش مهم و تاثیرگذاری در خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی و نیز حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری دارند.

وی افزود: انتخابات ریاست جمهوری از جهات مختلف دارای اهمیت و دارای شرایطی است که در دوره‌های گذشته یا فاقد این ویژگی‌ها بوده یا این خصوصیت‌ها را کمتر داشته است.

وی گفت: تحریم‌های اقتصادی، شرایط سیاسی و نظامی منطقه‌ای، مسئله سوریه، وضعیت اقتصادی کشور، حضور جریانات مختلف سیاسی و گاهی ناشناخته و مبهم در عرصه انتخابات از جمله شرایطی است که باید با تدبیر مدیران و مسئولان کشور و حضور آحاد مردم با هدایت‌های مقام معظم رهبری به نحو مطلوب به انجام برسد و همین مهم نقش مهم و تاثیرگذار نخبگان و اساتید دانشگاه‌ها در انتخابات پیش رو را نمایان‌تر می‌کند.

گلباف به ویژگی بارز مردم ایران اسلامی و ویژگی استکبارستیزی آنها اشاره کرد و گفت: مردم ما خصوصیت منحصر به فردی دارند به طوری که هر زمان احساس شد دشمنان دست طمع به آب و خاک این مملکت دارند با حضور حداکثری و چشمگیر خود حماسه‌ای بی‌نظیر را رقم می‌زنند.

گلباف با تاکید بر رویداد مهم سال 92 ‌افزود: مهم‌ترین رخداد سیاسی سال 92 برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است و مردم ایران بار دیگر با حضور پر صلابت خود این حماسه سیاسی را به منصه ظهور می‌رسانند.

وی به نقش دانشگاهیان در راستای تحقق شعار سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: در بعد سیاسی افزایش بصیرت و آگاه‌سازی افراد جامعه برای حضور پرشور در انتخابات از وظایف اصلی دانشگاه و دانشگاهیان است که می‌تواند نقش مهمی در تحقق شعار سال داشته باشد.

انتهای پیام/70002/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول