اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پشتیبانی فنی توزیع توانیر:

میزان صادرات برق کشور 10 میلیارد کیلو وات در ساعت است

مدیر پشتیبانی فنی توزیع توانیر با بیان اینکه میزان صادرات برق در کشور 10 میلیارد کیلو وات در ساعت است، گفت: بر مبنای نیروهایی که وارد مدار کردیم از نظر رشد مصرف کننده‌ها که متوسط شش تا هشت درصد است با افزایش تولید مواجه هستیم.

میزان صادرات برق کشور 10 میلیارد کیلو وات در ساعت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری، اکبر یاورطلب بعدازظهر امروز در همایش مهندسی توزیع که در باشگاه برق برگزار شد، تمامی رشته‌های برق را در شرکت توزیع کاربردی دانست.

وی با اشاره به اینکه خدمات در شبکه توزیع گسترده است، اظهار داشت: شرکت توزیع توانیر دارای 29 میلیون مشترک است که در سال جاری به 30 میلیون مشترک نیز می‌رسد.

این مسئول حرکت شبکه‌های توزیع برق را به سمت پیچیده شدن دانست و تصریح کرد: شبکه‌های توزیع برق باید به سمت هوشمند شدن پیش بروند که در این بخش مخابرات نقش محوری دارد.

وی توجه به انرژی‌های تجزیه‌پذیر در دنیا را دارای جایگاه ویژه دانست و ادامه داد: با هوشمند شدن شبکه‌های توزیع، مصرف برق بر مبنای تعریفی است که از این انرژی می‌شود نه اینکه هر کسی پول بیشتر دارد برق بیشتری مصرف کند.

یاورطلب هدف از برگزاری همایش مهندسی توزیع را تبیین اهداف توانیر عنوان کرد و گفت: یکی از وظایفی که توانیر بر عهده دارد این است که سیاست‌های طرح شده در جمع متخصصان مطرح و اهداف خود را با این اقشار پیش ببرد.

وی شرکت توزیع برق مازندران را از نظر مدیریتی و مهندسی در ردیف استان‌های برتر کشور معرفی کرد و ادامه داد: تاکنون با ارزیابی‌های انجام شده مازندران همکاری خوبی با بخش برق و الکترونیک داشته و امروز مذاکراتی مبنی بر اینکه کنفرانس دوم «جی آی اس» در مازندران برگزار شود را مد نظر قرار دادیم.

مدیر پشتیبانی فنی توزیع توانیر با اشاره به اینکه مهندسی توزیع بر مبنای تکنولوژی نوین گام بر می‌دارد، اظهار داشت: با اجرای این طرح شبکه‌های فرسوده برق نیز اصلاح می‌شود.

وی سرقت در شبکه‌های توزیع برق را مشکل اجتماعی عنوان کرد و گفت: سعی ما این است تا تمام مشکلات به صورت انتظامی در شبکه توزیع برق حل شود و عوامل سرقت به دستگاه‌های قضایی سپرده شوند و ما نیز اتصال شبکه برق را در دستور کار خود قرار دادیم.

یاور طلب مهم‌ترین برنامه‌های سال جاری بخش توزیع توانیر را اجرای فرایند مهندسی توزیع از دو تا پنج سال اعلام کرد و یادآور شد: در بحث مهندسی توزیع به کمیت‌های مهندسی توجه داریم و شرکت توزیع از نظر ما به این بلوغ رسید که بخش مهندسی را خودش پوشش دهد.

وی میزان صادرات برق در کشور را 10 میلیارد کیلو وات در ساعت دانست و گفت: بر مبنای نیروهایی که وارد مدار کردیم از نظر رشد مصرف‌کننده‌ها که متوسط شش تا هشت درصد است با افزایش تولید مواجه هستیم.

یاور طلب شرکت توزیع برق مازندران را جزء پنج شرکت برتر از بین 40 شرکت در کشور معرفی کرد.

انتهای پیام/86006/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول