اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج جامعه عشایر:

عشایر در تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی نقش بی‎بدیلی دارند

رئیس بسیج جامعه عشایر کشور گفت: نقش عشایر در تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی نقشی بی‎بدیل و مهم است.

عشایر در تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی نقش بی‎بدیلی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مهدی جمشیدی ظهر امروز در مجمع عالی عشایر این استان اظهار کرد: در حالی که 34 سال از عمر انقلاب اسلامی می‎گذرد و فتنه‌ها و توطئه‌های بسیاری از سوی دشمن این نظام را تهدید کرد اما هیچ یک از این ترفندها نتوانست دشمن را به اهداف شوم خود برساند.

وی افزود: ملت ایران در طول این سال‌ها در مقابل نظام سلطه ایستاد و مبارزه کرد و توانست پیام خود را به همه ملت‌های آزادی‌خواه جهان برساند و از این طریق بیداری اسلامی شکل گرفت.

جمشیدی بر ضرورت تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی مورد نظر مقام معظم رهبری تاکید کرد و گفت: زمانی که کلمه حماسه بیان می‌شود، مفهوم غیرت، شهادت، مردانگی، ایستادگی، مقاومت، خلاقیت و ابتکار در اذهان متبادر می‌شود و این نشان می‎دهد که امروز در شرایط حساسی قرار داریم و باید ملت ایران بار دیگر حماسه‌ساز شوند.

رئیس بسیج جامعه عشایر کشور با بیان اینکه ما باید در زمینه حماسه سیاسی برنامه‌ریزی‌هایی برای حضور هوشمندانه و حداکثری مردم داشته باشیم، تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های خلق حماسه سیاسی که اوج آن شرکت در انتخابات است، حضوری شورآفرین، مقتدرانه، تکلیف‌گرایانه در پای صندق‌های رأی خواهد بود.

جمشیدی ادامه داد: از سوی دیگر باید با انتخاب فرد اصلح توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کنیم.

وی در ادامه عشایر کشور را از ولایتمدارترین اقشار کشور دانست و گفت: عشایر از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام نقش مهمی ایفا کرده‌اند و برهمین اساس ضروری است تا در راستای رفع مسائل و مشکلات آن‌ها اهتمام ویژه‌ای به کار گرفت.

جمشیدی بر ضرورت رفع مسائل و مشکلات عشایر این استان تاکید کرد و افزود: تعدادی از این مشکلات در استان قابل رفع است و تعدادی دیگر از آن نیز با ارائه راهکارهای اساسی در سطح کلان برطرف می‎شود.

رئیس بسیج جامعه عشایر کشور خاطرنشان کرد: عشایر در رفع مشکلات خود پیگیر هستند چراکه خستگی در فرهنگ عشایر معنا ندارد.

جمشیدی، تبیین حماسه سیاسی و اقتصادی را مهم‌ترین هدف از برگزاری این برنامه دانست و اظهار کرد: نقش عشایر در تحقق این حماسه نقشی بی‎بدیل و کلیدی است.

وی از احیای ایلراه‌های کشور خبر داد و گفت: در سال گذشته راه‌های عشایری استان تهران ثبت و سنددار شد.

جمشیدی تصریح کرد: در سال‌های گذشته به دلیل احداث کارخانه‌ها و شهرک‌های صنعتی در منابع طبیعی بسیاری از ایلراه‌های عشایری دستخوش تغییر شد و تلاش ما بر این است تا این مسیرها را احیا کنیم.

انتهای پیام/68004/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول