اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان تابستان

طرح هم‌کدسازی در مازندران اجرا می‌شود/ کد مازندران 011

دبیر کمیته نامبرینگ و هم‌کدسازی شرکت مخابرات مازندران گفت: تا پایان تابستان طرح هم‌کدسازی در مازندران اجرا و کد مازندران به 011 تغییر می‌یابد.

طرح هم‌کدسازی در مازندران اجرا می‌شود/ کد مازندران 011

شعبانعلی کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: هدف از اجرای طرح هم‌سدسازی در شرکت مخابرات مازندران، کاهش هزینه و آسایش بیشتر مشترکان برای ارتباط آسان با یکدیگر است.

وی با اشاره به اینکه مازندران از استان‌های پیشرو در اجرای طرح هم‌‌کدسازی کشور است، افزود: بررسی اجرای این طرح از یک ‌سال گذشته در شرکت مخابرات مازندران مطرح شد که در حال حاضر با دریافت اطلاعات از مشترکان استان این طرح حالت اجرایی به خود گرفته است.

کاظمی با اشاره به اینکه در حال حاضر شرکت‌های مجری اجرای این طرح در مناطق صعب‌العبور در حال فعالیت هستند، بیان داشت: تا پایان تابستان طرح هم‌‌کدسازی در مازندران اجرا و کد مازندران به 011 تغییر می‌یابد.

دبیر نامبرینگ شرکت مخابرات مازندران از افزایش پیش شماره‌های اول تلفن ثابت مشترکان از هفت رقم به هشت رقم در مازندران خبر داد و افزود: به دلیل شباهتی که در شماره تلفن مشترکان در بیشتر شهرهای مازندران وجود دارد با اجرای طرح هم‌ کدسازی یک شماره به شماره‌های مازندران افزوده می‌شود.

کاظمی تصریح کرد: به پیش‌شماره اول شهرهای قائمشهر تا گلوگاه شماره سه، به پیش‌شماره اول شهرهای بابل تا محمودآباد شماره چهار و به پیش‌شماره شهرهای نور تا رامسر عدد پنج اضافه می‌شود.

وی بیان داشت: با توجه به شباهتی که در شماره تلفن‌های قائمشهر و آمل با شهرستان بابل وجود دارد علاوه بر پیش‌شماره اول شهرهای قائمشهر و آمل، یک شماره دیگر این شهرها نیز تغییر می‌کند.

کاظمی با اشاره به اینکه با اجرای طرح هم کدسازی اختلالات تلفن کاهش می‌یابد، اذعان داشت: به ‌زودی تغییرات انجام شده از طریق صدا و سیما، رسانه‌ها، پیام تلفنی و پیامک به مشترکان اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی از راه‌اندازی سامانه جدید شرکت مخابرات مازندران برای پاسخگویی مشترکان از تغییرات تلفن مورد نظر آنها خبر داد و افزود: به زودی آدرس این سامانه در اختیار مشترکان تلفن قرار می‌گیرد.

کاظمی از همه مشترکان مازندرانی خواست برای اجرای بهتر این طرح، شرکت مخابرات مازندران را در این برنامه مهم یاری کنند.

انتهای پیام/86009/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول