اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان:

95 هزار دانشجو در دانشگاه‌های استان اصفهان مشغول به تحصیل هستند

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان گفت: هم اکنون 95 هزار دانشجو در 44 واحد و مرکز پیام نور استان مشغول تحصیل هستند.

95 هزار دانشجو در دانشگاه‌های استان اصفهان مشغول به تحصیل هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور نطنز با حضور رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان، امام جمعه، فرماندار، معاون فرماندار و مسئولان اداری شهرستان نطنز و دانشجویان و اساتید  در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حسین عدالتی رئیس پیشین دانشگاه پیام نور نطنز به ارائه گزارشی از عملکرد خود پرداخت.

سپس رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان گفت: هم اکنون 95 هزار دانشجو در 44 واحد و مرکز پیام نور استان مشغول تحصیل هستند.

محمد فضیلتی گفت: ما باید در دانشگاه به سوی کارهای خیر قدم برداریم و یکی از مصادیق عملی کارهای خیر معرفت افزایی، دانش افزایی و داشتن بصیرت است.

وی ادامه داد: در موضوع حماسه سیاسی افرادی که معرفت و نگرش قوی دارند می‌توانند راه درست را تشخیص دهند که این همان بصیرت است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان افزود: امروز افتخار می‌کنیم که در تمامی مراکز و واحدهای پیام نور استان اذان ظهر حلقومی، زنده و توسط دانشجویان خوانده می‌شود و نماز اول وقت در دانشگاه‌های پیام نور اقامه می‌شود.

وی گفت: دانشگاه پیام نور استان اصفهان نسبت به 30 دانشگاه استان‌های کشور در مباحث آموزشی، پژوهشی و فناوری رتبه‌های بالای کشور را در اختیار دارد و این امر به خاطر همیاری، همدلی و هم‌جهتی مسئولان، اساتید و دانشجویان این استان است.

در ادامه فرماندار نطنز به نام‌گذاری امسال به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اشاره کرد و گفت: دانشگاه باید با جدیت مسائل سیاسی را پیگیری کند و برای روشن گری در انتخابات، وارد صحنه شود.

سید امیر جعفری ادامه داد: حضور مردم در عرصه داخلی و سیاست خارجی، بسیار مهم است چرا که انتخابات سرنوشت مردم را رقم می‌زند.

وی گفت: یکی از عرصه‌های حماسه سیاسی انتخابات ریاست جمهوری است که دانشگاه پیام نور هم در بحث انتخابات باید برنامه داشته باشد تا شاهد حضور جدی و حداکثری همه اقشار به ویژه دانشجویان باشیم.

فرماندار نطنز خواستار راه‌اندازی کرسی آزاداندیشی در دانشگاه پیام نور نطنز شد و از رئیس دانشگاه پیام نور استان درخواست راه‌اندازی رشته‌های تکمیلی در این شهرستان کرد.

در پایان این مراسم از زحمات حسین عدالتی رئیس پیشین تقدیر و مصعب عبداللهی به عنوان رئیس جدید دانشگاه پیام نور مرکز نطنز منصوب شد.

به گزارش فارس، 2 هزار و 500 دانشجو، 12 هیئت علمی و 80 استاد مدعو در دانشگاه پیام نور نطنز مشغول تحصیل و تدریس هستند.

از نکات حاشیه‌ای و جالب این مراسم این بود که هنگام اذان ظهر محمد فضیلتی رئیس دانشگاه پیام نور استان به صورت زنده اذان ظهر را قرائت کرد و در پایان نماز جماعت در جمع صمیمی دانشجویان حاضر و به سوال‌ها پاسخ گفت.

انتهای پیام/2301/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول