اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود کاهش بارش نزولات جوی

آب همدان جیره‌بندی نمی‌شود / همچنان مصرف بهینه باشد

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب همدان گفت: امسال با وجود کمبود بارش نزولات جوی، آب همدان جیره‌بندی نمی‌شود، هرچند مصرف نیز باید بهینه باشد.

آب همدان جیره‌بندی نمی‌شود / همچنان مصرف بهینه باشد

سید هادی حسینی‌بیدار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به کمبود بارش نزولات جوی اظهار کرد: با وجود کاهش بارش نزولات جوی، آب همدان جیره‌بندی نمی‌شود.

وی تصریح کرد:‌ در حال حاضر سد اکباتان همدان با 15 میلیون متر مکعب آب، پاسخگوی نیاز شهروندان همدانی است، که با مصرف بهینه امیدواریم قطعی و یا جیره‌بندی نداشته باشیم.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان خاطرنشان کرد: اگر مردم همدان در استفاده از آب بتوانند مصارف خود را برنامه‌ریزی و مدیریت کنند، می‌توانیم در فصول گرم به ویژه تابستان مشکل کم‌آبی و قطعی نداشته باشیم.

وی اضافه کرد:‌ اگر مردم مقداری در مصرف آب صرفه جویی کنند از مشکل بی‌آبی امسال گذر خواهیم کرد و می‌توانیم بدون قطعی و جیره‌بندی  امسال را بگذرانیم.

حسینی‌بیدار در پایان اضافه کرد:‌ امسال تاکنون با کمبود بارش باران در استان مواجهیم و با این مصرف آبی که مردم دارند اگر بتوانیم مصرف صحیح آب را در بین مردم نهادینه کنیم، به مشکل برنمی‌خوریم.

انتهای پیام/89003/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول